February 12, 2003
Återigen varit till tjejen, kikat lite på film, samt ådragit mig 400:- i parkeringsböter för att man är för dumsnål för att pynta 20:- för parkering (i mynt, dessutom). Det fina är att jag faktiskt tänkte sätta upp ett visitkort i vindrutan om någon störde sig på parkeringen, vilket jag glömde i mittkonsolen. Frågan är om det var värt en chansning, ska nog ordna till en lösning på det imorgon så man slipper framtida böter.
October 22, 2002
Delph1;1252790 wrote:
Jag kom nästan hela vägen hem utan att något intressant hände och så mötte jag en kvinna på cykel som körde över ett litet gupp och ... vad ska jag säga ... ett mycket naturligt och rytmiskt gung uppstod. Jag tappade bort mig lite snabbt, det var väldigt hypnotiskt, men hann styra upp innan jag tappade balansen på cykeln.
//Andreas
Man ser mycket trevligt nu när man kör dag, särskilt på morgonen när tjejer är ute och joggar. Mmmm!
OnT:
Parkerade lastbilen kl15:00. Besökte Bauhaus för att köpa ett par packningar. Åkte sen hem och kopplade om lite vatten.
December 11, 2002
Lord_Kvadd;1252798 wrote: Upptäckt att min inköpta projektorduk är defekt.
Öppnade upp emballeringen och lyfte ur armaturen, eller vad man ska kalla det, med en vän = hela duken bara rullas ut.
Vi började demontera den lite men insåg rätt snart att det inte rätt lönlöst.Fan.
Då är det bio hos dig varje fredag i höst då? 😀
December 6, 2006
En helt klart härlig arbetsdag... äntligen fångat in den s(/#=)"¤ skit-kossa som vi inte lyckats fånga på flera dagar.. så idag drog vi in stora kavalleriet - Arjo, vallhundarnas konung. Och oj va bra de gick.. vipps så var hon inne i vagnen och på väg hem.
Nu ikväll.. skulle min semester börjat.. men jag har en sak som bara måste göras, enligt mig, på jobbet imorgon innan jag verkligen kan slappna av. Så sover väl ut imorgon och åker sedan till jobbet.. sen börjar semestern min ! =) 2 veckors härligt "lugn".
Ska även iväg till chefen runt 19.30 för att fira honom på sin födelsedag.. 45-åring blir han idag, rena ungdomen mot mina andra chefer 😛
opA87;1252883 wrote:
Ska även iväg till chefen runt 19.30 för att fira honom på sin födelsedag.. 45-åring blir han idag, rena ungdomen mot mina andra chefer 😛
45 är ingen ålder att tala om..
:^o
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Fått............ SEMESTER !!!!!!!!!!!!!! :pidu: :hb:
2 veckors härlig vila... och kvällen börjar med bio i Jönköping med lite folk, sedan antagligen donkan för att sedan bege sig hem till mitt och börja kvällen med gott att dricka med härligt sällskap ! Blir någon skräckis under kvällen med =)
Fi fan.. semester.. inte vanligt i mitt yrke direkt. Gööööött
July 14, 2005
Trevligt opA87 🙂
Själv har jag hjälpt Morsan med Loppisen och Matlagningen.
Funderar nu över en lämplig födelsedagspresent till Brorsan som kommer med min lille brorson på besök nästa vecka.
Har även gjort ett seriösare försök med Ubuntu vilket krävde en del strul med USB enheterna.
November 27, 2003
Vaknat, blivit hämtad av lillebror och så har vi åkt ut till far, konstaterat att ADSL-modemet är knas, åkt vidare till mor och där ätit lunch. Vi slapp hålla på med taket. Det var redan för många som höll på med det.
Nu hemma en sväng. Inväntar Jerry innan det blir mat och dricka på Bishops Arms.
//Andreas
December 6, 2006
En underbar kväll i Jönköping där "Inception" fick stå för kvällens biofilm... fruktansvärt bra film. Jäkligt lång, men var klart värd tiden då den var lite "svårförstådd" till en början.. men vad de tog fart sen. Sevärd !
Efter filmen så bar de av till donkan för ett snabbare intag av en lilla menyn.. bio-popcorn + snacks var mer mättande än vad jag kunde tro 😛
Hemåt sedan för att snabbt handla lite energidrycker och grape tonic till kvällens blandningar.. tonicen var ingen hit men =p
Natten avslutas vid ~05.00 då det tittats film, pratats, smådansats och snackats en hel del skit under nattens gång.. vaknar sedan upp runt 12, helt utvilad =) Tydligen har polaren och hans flickvän sovit gott med då dom vaknat tidigt och småpratat.. otroligt vad tidigt vissa kan vakna ändå.. hehe.
Köra bil idag känns ganska korkat.. så blir en lugn innedag, idag. Regnar ändå ute så..
Inte mycket, var på en kusins bröllop igår.
Man kan väl säga att det dels blev lite sent och dels att dryckerna inte var allt för svaga.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
5 Guest(s)