September 27, 2005
Delph1;1254700 wrote: Man behöver inte vara populär för att vara stark.
//Andreas
Speciellt inte i en diktatur 😉
DrPepper;1254701 wrote: Låter ju bra det där, hela det där landet är väl "skevt?" du kommer säkert få sitta i förhör om varför du är där :p
OnT: Jobbat, ätit, Sovit
Hela landet är relativt korrumperat, om det är det du menar. Däremot är det inte så att man till vardags på något sätt märker att man är i en diktatur. Absolut inte så att man blir "kollad" av polisen eller liknande.
February 12, 2003
Röstat. Tre val, tre partier. Blev lite intressant.
Sedan gick jag bärsärkagång på SL och på centralen, skrek på en pensionär, ville ha ihjäl allihopa. Ungefär såhär kände jag mig:
[Image Can Not Be Found]
Kommit hem, suttit och benchat lite skit, nu sitter jag här och ska nog sova strax.
February 12, 2003
ojdå;1254784 wrote: Är det din lapp eller var det ett exempel? Bra skriven var den iaf.
Inte gjort så mycket idag. Men nu måste jag sätta mig och jobba hårt!
Bara ett exempel. Var mest vänsterspalten som beskrev hur jag kände mig, men rent generellt gick jag och störde mig på precis allting med ungefär samma inställning som författaren till den där lappen.
November 27, 2003
Troligtvis sista dagen av övertid igår. Firade av det med att köpa lite tillfälligheter på Systembolaget (se andra tråden).
Bokat biljetter för en resa till Finland i oktober.
Idag har jag inte gjort mycket annat än tagit igen mig. Så jävla skönt att bara kunna vila igen.
//Andreas
December 6, 2006
Mean Machine;1254796 wrote: Den här veckan blir ju bara bättre. Fick nyss ett samtal om att morfar är död, jag som ringde honom igår och sa att jag ska komma över och hälsa på om en månad.
Beklagar sorgen, R.I.P 🙁
alrik;1254794 wrote: Varit med svärfar som köpråd inför ett bilköp. Blev en Volvo V50 2,4 -05.
:toast: :upp: :hb:
¨:needpic:
Färg ? 😀
OnT:
Jobbat hela helgen.. kört 3:e skörd på ena gården och under morgondagen när man börjar 09 igen är den troligtvis färdigkörd och sommaren blir då officielt slut på den gården.. bara 3:e skörd på andra gården kvar som vi förhoppningsvis kör i veckan.
July 14, 2005
Brorsan var över med sin nyinköpta Logitech MOMO Racingforce á 300kr på loppis, tacka vet jag Logitechs driver support det fanns stöd för den gamla ratten för windows 7 och 64-bitars tom.
Vi hade kul med NFS Undercover någon timme, min gamla farsa provade också men vart tagen av Polisen.
För övrigt nästan packat klart och skall bara göra en noggrannare mätning av lägenheten eftersom den lilla ettan kräver prioritering i möbleringen.
October 22, 2002
opA87;1254847 wrote:
Färg ? 😀
Silver, tror de var Business-paket på den. Inget som utmärker den från andra V50:is.
OnT:
Igår meckade bakbromsar på V40:in, böt 2 glidpinnar, alla damasker på glidpinnarna, smorde upp allt samt nya belägg. Kastade även in ca: 3 kubik ved som jag travade upp när jag kom hem från jobbet.
Idag ska jag hämta mer ved och sen jobba.
November 27, 2003
Känner en förkylning komma krypande. Små hostningar, lite småont i en del leder och allmänt seg.
Börjar bli jävligt sned på McGraw-Hill nu. Helvete vilka nötter. Hur man kan missköta sina ordrar såhär mycket är för mig helt ofattbart. Om vi hade betett oss på samma sätt hade vi haft våra kunder flåsandes i nacken hela tiden. Nu har jag i och för sig skällt ut ett antal tjejer i kundtjänst till ingen nytta, men någon måste ju få ta skiten för det här.
Annars var jag lite glad att jag hade tillgång till TV10, inte för att jag kommer titta på den mer än landskampen ikväll.
//Andreas
4 Guest(s)