Fått upp dörr/fönsterfodren på boden, monterade även dörren.
Fick även hem glasrutorna till fönstren, vilka förmodligen monteras imorgon..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 27, 2005
Mean Machine;1255034 wrote: Några timmar är ju ingenting. Jag har 14:35 mellan två flyg i Bangkok nästa söndag. 🙂
Nä faktiskt inte. Bara 5 h nu ju. Har däremot 11 h på hemvägen 🙁 Du har iaf på Bangkoks flygplats, den är i alla fall snygg och finns ganska god mat om jag inte kommer ihåg fel. Wien är mest tråkig...
EDIT: har nu roat mig med att räkna ut att jag använder 50 % av restiden till att ta mig drygt 12 % av sträckan. Huvudräkning is teh shit.
February 12, 2003
ojdå;1255038 wrote: Nä faktiskt inte. Bara 5 h nu ju. Har däremot 11 h på hemvägen 🙁 Du har iaf på Bangkoks flygplats, den är i alla fall snygg och finns ganska god mat om jag inte kommer ihåg fel. Wien är mest tråkig...
5h är ju lite värre, man hinner inte så mycket på det. Min tanke är att ta en runda in till Bangkok och handla lite grejer, borde man ju lugnt hinna. Gratis att åka taxi också där borta, för den delen. 🙂
September 27, 2005
Mean Machine;1255039 wrote: 5h är ju lite värre, man hinner inte så mycket på det. Min tanke är att ta en runda in till Bangkok och handla lite grejer, borde man ju lugnt hinna. Gratis att åka taxi också där borta, för den delen. 🙂
Sant. Ska se om jag kan göra en stop-over på hemvägen. Wien ska vara fint har jag hört, kan vara värt att spendera en ½ dag där.
October 22, 2002
Lämnade in Audi för 6000mil service vid 12, klar vid 15. Fördrev första timmen på ett fik och läste expressen. Sen hängde jag runt torget och tittade på folk och skrattade åt kommunisternas usla framträdande på scenen, riktigt dåligt förbredda. Mor min kom in till stan så tog en kopp kaffe med henne innan jag hämtade bilen.
December 6, 2006
alrik;1255101 wrote: Lämnade in Audi för 6000mil service.
Ja, tänk den ändå som hade en så pass ung bil :rollsmile:
OnT:
Jobbat heldag fr 07-18.30.. helt okej dag ! Fått en del gjort.... så nu sitter man bara och väntar på att 3:e och sista skörden för i år ska sätta igång framåt slutet på helgen alt. början på nästa vecka.
Nu har man kommit hem och slängt in två tvättmaskiner, dammsugit hela lägenheten så jävla grundligt så de finns inte... beställt pizza och har tänkt glutta på Idol sedan fortsätta med disk-berget i köket.. se om man även hinner tvätta toaletten. hmmmmm...
October 22, 2002
opA87;1255110 wrote: Ja, tänk den ändå som hade en så pass ung bil :rollsmile:
Är snart ifatt dig. Köpte bilen 26 aug 2009 och då hade den rullat 2200mil. Nu ganska precis ett år senare har den rullat 5850 mil. Dvs. 3650 mil.
OnT:
Precis hemkommen från Västerås där vi sett Järvheden "Från BigBang till happy ending". Kan rekommendera den starkt! Mycket bra tillställning!
November 27, 2003
Igår jobb, kom hem och gick sen bort och köpte 3dl gräddfil, vitlöks- och chilidipp och lite grillchips. Åt upp det till en flaska Mohawk Stitch. Lite blek porter för att vara från ett bryggeri med punkattityd.
Kollade lite på TV-pucken och sen gick man och la sig. Alldeles för trött.
//Andreas
December 6, 2006
Varit på Volvo Parts Meet hos Jönköpings Bildemontering på förmiddagen.. kommer hem med textilmattor, bakspoiler med "hål" för dubbla utblås... och kryddan på verket: Ett avgassystem från en T5:a med dubbla kromade raka ändrör som på tisdag förhoppningsvis ska monteras ! =)))))))
Åkte sedan till morföräldrar för lite tjöt, mat och sedan mer tjöt. Hemvägen gick förbi donkan där man inte ätit på.... 1 ( 2 ? ) månader, otroligt nog.. jävlar vad gott de va :d .. kvällen spenderas lugnt hemma i lägenheten.
Blivit singel..
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
alrik;1255144 wrote: Surt!
Mjo, men det ger med sej med tiden..
July 30, 2010
ilg@dd;1255140 wrote: Blivit singel..
🙁
Jag har varit singel hela livet och jag trivs med det. Har sällskap av en katt dock men den gör bara hemmet mer trivsamt. Skulle jag skaffa ett förhållande nu så lär det gå åt helvete. Har man vant sig att det ska vara på visst sätt så är det inte lätt att ändra på det 😀
Övrigt
Ska tippa på stryktipset med hjälp av ett gratisprogram som jag hittade på nätet. Lite buggigt, men inget allvarligt om man vet hur man ska hantera det. Prognosis heter det i alla fall och går att använda utan att installera det. Länken dit är http://www.siranidis.com/ om nån är intresserad av den typen av spel
Både Engelska och Europeiska tipset + att man kan lämna raderna direkt till svenska spels hemsida om man har ett konto där
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
November 27, 2003
Viking1962;1255149 wrote: Jag har varit singel hela livet och jag trivs med det. Har sällskap av en katt dock men den gör bara hemmet mer trivsamt. Skulle jag skaffa ett förhållande nu så lär det gå åt helvete. Har man vant sig att det ska vara på visst sätt så är det inte lätt att ändra på det 😀
Varit singel ett tag, tycker det är enormt skönt att det håller på att ändra sig.
Viking1962;1255149 wrote: Övrigt
Ska tippa på stryktipset med hjälp av ett gratisprogram som jag hittade på nätet. Lite buggigt, men inget allvarligt om man vet hur man ska hantera det. Prognosis heter det i alla fall och går att använda utan att installera det. Länken dit är http://www.siranidis.com/ om nån är intresserad av den typen av spelBåde Engelska och Europeiska tipset + att man kan lämna raderna direkt till svenska spels hemsida om man har ett konto där
Coolt! Finns det en slumpfunktion?
//Andreas
2 Guest(s)