November 27, 2003
Grattis ilg@dd!
Jag har börjat jobba igen. Blev bara 3/4-dag med en avslutande ceremoni och middag vid Dagens Industris gala Gasell. Vi var som vanligt nominerade, men som vanligt vann vi inte heller. Glädjen består dock i att vi är extremt konsekventa i vår framgång.
Fick med mig en kasse hem med lite blandat godis, en Citroen C5, rabattkuponger hos Telia och ett gäng olika anteckningsblock.
Kommer bli några intressanta vecka framöver med konferenser och brainstorming.
//Andreas
Delph1;1256896 wrote: Grattis ilg@dd!
Tackar, det var minsann på tiden, dom har ju varit gifta i över 1 år nu.
🙂
Delph1;1256896 wrote:
Jag har börjat jobba igen. Blev bara 3/4-dag med en avslutande ceremoni och middag vid Dagens Industris gala Gasell. Vi var som vanligt nominerade, men som vanligt vann vi inte heller. Glädjen består dock i att vi är extremt konsekventa i vår framgång.Fick med mig en kasse hem med lite blandat godis, en Citroen C5, rabattkuponger hos Telia och ett gäng olika anteckningsblock.
Kommer bli några intressanta vecka framöver med konferenser och brainstorming.
//Andreas
Stor kasse??
OnTopic.
Fyllt 45 år och druckit kaffe med främman mest hela dagen..
Funderat över skiftning till vinterdäck igen..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
opA87;1256902 wrote: Grattis ! 🙂
OnT:
Jobb jobb.. klippt kvigor, flyttat djur och kvällsmjölkat.
🙂
Drickat äger rum till helgen, men tack iaf..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Delph1;1256956 wrote: Börjat komma till rätta på jobbet igen. Imorgon är det full omgång så bara tuta och köra.
//Andreas
Sadlat om och blivit chaufför?
😉
April 24, 2007
opA87;1256918 wrote: Välkommen tillbaka.. varför detta långa uppehåll ? 🙂
Tack! 🙂
Haft fokus på annat, bristande intresse också tror jag delvis. Men mest pga. skolan, hinner inte med mer än plugg, träning och vännerna 🙂
Ontopic:
-Skola
-Hem
-Handlat en skjorta
-Snart plugga lite
October 22, 2002
Fått en anmälan på mig från någon till kommunen att jag har ovårdad tomt. Kommunen har varit ut och tittat och hade inget att anmärka på. Tråkigt att folk inte kan fråga varför det ser sådär ut. Anledningen är att dom som hade huset före mig var extrema trädgårdsfantaster och det är inte jag.
Jag har börjat operation upprensning för att få till en "normal" tomt. Förra hösten så sågade en mängd träd och buskar ner och kördes bort. I juni började jag riva ner altanen, riva lekstugan, plocka upp plattor och plocka ner växthus. Altanen var upphöjd ca: 1m med jord vilket ska planas ut över tomten och lägga igen 3 dammar, kanaler mellan dammarna samt gräva upp ett par stora stubbar. Innan snön kommer så ska brorsan hit med sin traktorgrävare för att flytta jord osv. Nu till våren ska jag gräva runt huset för att lägga om dräneringen samt sätta isolering på källaren.
Fan, öppna käften och fråga istället för att anonymt ringa kommunen. Är mest irriterad på kommunen som jag tycker borde åtminstone ringt så att jag fick bemöta kritiken.
Snorchs kollega vid OKQ8 i Sala i morse.
[Image Can Not Be Found]
OnT:
Ska beställa vinterdäck samt beställa en gasdämpare till påskjutsbromsen på släpkärran.
2 Guest(s)