Lord_Kvadd;1257554 wrote: Skrattat åt titeln på JME's nyhetsbrev..
"Kolla kolla - vi gör kaos med priset på hårddiskar"Uppenbarligen inspirerat av en viss Malmö-bo.
Samma här, blev ett brett flin när jag såg det.
🙂
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 22, 2002
Blivit förvånad över när Möller Bil ringer och säger att bilen är klart kl:12 idag (tisdag). Hittade felet OCH att dom hade delen hemma, de är fan stort kors i taket. Ett centralspjäll till kupéfläkten lät ju inte som en vanlig hyllvärmare.
Åkte med en kollega in för att hämta bilen, därefter tog det mig 27 minuter att ta mig 5-6km inom Västerås.
Haft en kul natt med snö och fanskap överallt. Usch och fy!
November 27, 2003
Haft en ganska svängig dag. Vaknade seg och lite småsjuk. Skulle åka bil till jobbet så det fick gå.
Hade en OK dag fram till lunch där jag får reda på att mor varit i en bilolycka. Hon klarade sig relativt bra, men bilen var det bara skit kvar av.
Jag köpte ett Wii på vägen hem så det var lite roligt, men jag hade ordentlig feber när jag gick hem genom snön. Köpte lite Alvedon för att hjälpa på det.
//Andreas
Varit en snäll typ, skjutsat grabben till Sundsvall ToR för att hämta hans fjälla.. Typ 14 mil sammanlagt..
Trotsade snö, snörök, regn, hagel för att du lyckliga tu skulle få tillbringa helgen tillsammans.. Jäkla snäll Papps han har.
🙂
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
Varit och jobbat och efter det så blev det att sticka till Webhallen och hämta ut två diskar. Blev att kopiera lite skit på den gamla disken som satt i NASen för att sedan smälla in dom två nya 2TB diskar. 🙂
Blev kanon det här, sitter nu och pillar lite med det och ska väl snart glo på nån rulle. Har lovat att hämta tjejen ikväll efter hon skulle dricka vin hos nån polare så blir hellugn kväll för mig och hunden här hemma.
December 11, 2002
ilg@dd;1257704 wrote: Varit en snäll typ, skjutsat grabben till Sundsvall ToR för att hämta hans fjälla.. Typ 14 mil sammanlagt..
Trotsade snö, snörök, regn, hagel för att du lyckliga tu skulle få tillbringa helgen tillsammans.. Jäkla snäll Papps han har.
🙂
[Image Can Not Be Found]
Ja det verkar inte bättre 🙂
Kollat på ännu en KTM SXF-450 och även en Husaberg FE-450.
2 Guest(s)