December 11, 2002
Snowman89;1258078 wrote: Fast det är inte lika kul att köra ett ras på en 4T där det kostar 10-20k direkt konta en 2T där det går på 5-6k max 😉
Nä ska det vara 2T så ska det vara 125-200cc, eller okej CR 500 vore ju något det också... Fast den lär ju inte gå att använda till något annat än ishoj/motard.
Men ska hojjen användas i skogen så gillar jag 2T mer medans på en crossbana kan jag väl erkänna att valfri 4T över 300cc passar bättre där, likaså när det kommer till motard, där har inte 2t något att göra alls
Visst visst, ras är dyra, det kräver mer underhåll osv osv, men det där är smällar man får ta. Frågar du mig är inte meket på 4T något att tala om, men det där beror ju på vem man frågar.
Vad gäller motard och cross är det inte aktuellt, iaf inte mer än de eventuella sträckor som går över crossbana.
Men i slutändan kommer det ändå ner till vad man själv föredrar. Mini vill köra blårök, jag vill hellre ha 4T. Smaken är som baken 😉
Besökt en trevliger Quinna...
Än kan gubben.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
alrik;1258172 wrote: Går du byn runt? 😉
Näe, utombys nu..
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
opA87;1258204 wrote: You go, Hugh Hefner ! 😉
Hahahahahaahahahaha...
February 12, 2003
Är väl mer igår, men sett Rubber på Stockholms Filmfestival. Episk film.
Trailers och bös här: http://www.rubberfilm.com/
December 6, 2006
Klockan 8 imorse(måndag) var man inne hos Volvo i stan för att få bilen värderad av deras "bilvärderare"..
.. klockan 8.30 var han tillbaka och kommer med ett brett leende in till säljaren där vi sitter och diskuterar om ett eventuellt bilköp.
Han kommer in och säger att bilen var så oerhört välvårdad, gick så bra, inte hade minsta fel att anmärka på och han kunde likaväl tro att bilen var ny... men ack det är den tyvärr inte, den har gått 19k mil 🙂 Så som sagt, med ett brett leende lämnar han över protokollet till säljaren.
Så vi fortsatte diskutera "om den nya bilen"... och under dagen ska jag få samtal om vad min bil är värd och om den är värd för mig att byta in... förlorar ju en hel del på att inte sälja den privat.. men vi får se. Så förhoppningsvis ska den nya bilen vara transporterad till min säljare idag för en provkörning och om jag ska satsa på denna =)
För övrigt är de dags att åka till jobbet nu och se om de ska plogas snö.. det är väl ett par decimeter snö ute nu.. hmm... kul dock 😀
October 22, 2002
opA87;1258284 wrote: Klockan 8 imorse(måndag) var man inne hos Volvo i stan för att få bilen värderad av deras "bilvärderare"..
.. klockan 8.30 var han tillbaka och kommer med ett brett leende in till säljaren där vi sitter och diskuterar om ett eventuellt bilköp.
Han kommer in och säger att bilen var så oerhört välvårdad, gick så bra, inte hade minsta fel att anmärka på och han kunde likaväl tro att bilen var ny... men ack det är den tyvärr inte, den har gått 19k mil 🙂 Så som sagt, med ett brett leende lämnar han över protokollet till säljaren.
Så vi fortsatte diskutera "om den nya bilen"... och under dagen ska jag få samtal om vad min bil är värd och om den är värd för mig att byta in... förlorar ju en hel del på att inte sälja den privat.. men vi får se. Så förhoppningsvis ska den nya bilen vara transporterad till min säljare idag för en provkörning och om jag ska satsa på denna =)
För övrigt är de dags att åka till jobbet nu och se om de ska plogas snö.. det är väl ett par decimeter snö ute nu.. hmm... kul dock 😀
Trodde du skulle köpa min Audi 😉
2 Guest(s)