November 18, 2003
alrik;1262497 wrote: -25,8 som kallast här i natt.
Nu ska vi fara iväg och kolla i Avesta Saluhall om det finns något matnyttigt till skapligt pris.
Avesta Saluhall? Vad samt vart ligger den? Är nämligen uppvuxen precis utanför Avesta men någon "saluhall" har jag aldrig hört talas om :d
Tränat och satt lite nya PB'n samt latat mig under resten av dagen 🙂
October 22, 2002
Snowman89;1262569 wrote: Avesta Saluhall? Vad samt vart ligger den? Är nämligen uppvuxen precis utanför Avesta men någon "saluhall" har jag aldrig hört talas om :d
Tränat och satt lite nya PB'n samt latat mig under resten av dagen 🙂
70:an mot Sala
February 3, 2003
Precis avslutat en 11-timmars arbetsdag.
Gav mig fan på att bli klar med en monster-procedur i SQL innan jag gick hem och det blev jag.
Det bästa med att jobba över är utan tvekan att man inte blir störd lika ofta. Visst vill man alltid hjälpa andra men sedan när man ska sätta sig igen med sitt så tar det alltid en liten stund innan man är helt på det klara med var i helvete man lämnade av.
Rätt skönt att få komma hem, sätta sig i soffan med laptopen och dra igång lite musik på stereon.
Ska nog lira like Xbox sedan och därefter se en film. Är lite smått sugen på The Fifth Element känner jag.
Vår Helpdesk var helt underbart komisk i veckan också. Suck...
October 22, 2002
Kommer troligen sponsra staten med 1500-2000kr efter ett fotografi på mig och lastbilen.
60 sträcka med kamera i början av sträckan. Man bromsar ner till 60 för att sen trycka på "resume" på farthållaren. 400-500m längre fram står en mobil kamera som jag upptäckte för sent pga möte. Är osäker om vilken hastighet jag höll, tippar på 68-75km/h.
Får hoppas att man hör till dom 2/3 av bilderna som inte ger något vettigt foto.
La förövrigt 11,5 kvadrat golv i söndags.
December 6, 2006
Long time update..
Ptja, mycket händer väl nu för tiden... eller inte 😛 Är iväg på lite gårdsvisningar, maskinvisningar m.m men vintern är lång och seg.
Utöver de fått sålt hela min gamla dator i delar... fick mer betalt för allt löst än om jag hade sålt hela datorn som ett.. gött med lite extra denna månad.
Nu är de 4 timmars rast ( rast börja 10 ) och åter till jobbet kl 14.
October 22, 2002
Mean Machine;1262932 wrote: Akta the shitstorm nu, nu dödar du såväl barn i afrika som blåvalar och isbjörnar eftersom du kör som en vettvilling. 😉
Förutom att jag är yrkeskriminell i polisens ögon och för många enbart är ute och nöjeskör så visst tar jag ett par barn i Afrika samt några blåvalar. Blåvalskotlett är förövrigt jädra fin på grillen. 😉
Nä, riktigt ful fisk i trafiken är jag. 1500 kr böter för 100km/h på 90-väg samt 1500kr för grinig konstapel som vägrade tro att mina extraljus var stulna varav följden blev att regplåtshållaren var trasig och plåten låg i framrutan. Lägg även till ett par tre parkeringsböter på 300kr styck. 🙂
August 16, 2003
Utan att ta för mycket detaljer så har jag idag på ett hotell brottats med en naken man som i brottningsmatchen bet en annans snubbe, jag själv fick motta några sparkar som träffade på min Desire, men den höll 🙂
Edit: inte många rätt, inte bara försök, och den som blev biten är en sådan där som inte är misslyckad och så det andra ordet ...
http://www.svd.se/stockholm/ny.....983339.svd
February 3, 2003
@Poontus: Låter onekligen som ett intressant jobb du har 😉
Idag ska jag nog förbanna mina bihålor och städa lite i lägenheten.
Föräldrarna ska komma över på lite mat ikväll så man vill att det ska se lite prydligt ut.
Har varit hemma ifrån jobb de senaste dagarna p.g.a. en riktigt knepig förkylning med hög feber och massiva hostattacker. Rätt underligt hur lägenheten kan se stökig ut efter att man spenderat större delen av dagarna i sängen och i soffan...
December 27, 2003
kl 11 gick jag ut för att ta en titt på vad som kan vara fel med bromsljusen i min goa 740 (de ligger o lyser hela tiden, även när man tar ur säkringen för bromsljus. slocknar när man drar säkringen för höger/vänster positionsljus). Samtidigt lyser indikatorn för fel på lampa när jag bromsar. felet började för några dagar sedan
gick Elprogrammet i gymnasiet så jag tänkte att det är väl fixat på en kvart. Nu är klockan snart fyra och jag har gett upp för dagen 😐
February 12, 2003
Planerat en liten resa till början av nästa år. Då ska jag inte bara flyga förbi det här stället, utan jag ska faktiskt dit:
2 Guest(s)