February 17, 2004
Json_81 wrote: [quote=Ctrl]Gillar värmen, särskilt tjejerna som har en tendens till att ha mer lättklädda utstyrslar nu i värmen.
Jag cyklade hem från jobbet nu på morgonen o började undra varför det var så mycket lättkläda fina tjejer ute kl 7 på morgonen.
Slog mig att det e studentdags
Vart lite sugen på att ta en runda förbi fästningen där de samlas för skumpa-frukosten, men sängen ropade högre. Väl hemma ropade iofs datorn högst :p
champangefrukosten vid fästningen är en klassiker. Det tråkiga är att det slår bra när det är så varmt. De stackars studenterna klarar inte för mycket sprit i värmen.
June 23, 2002
Dehman wrote: jaha här sitter man full som ett as. Druckit otaliga öl, t.o.n. ccider (SKÄMS) pratat lite med boman i tele., försökt ringa macrus, men rövhålet vägrar att svara. Både jag och Boman har försökt, jävligt dålg stil" Nu ska jagförsöka få sömn, vgar inte blunda då allt snururar D;
Hahaha, dåligt med spam på IRC också.
Blev inget grand hotell eller något så det fick bli mobilen på ljudlös och en film. Mobilen har förövrigt gått varm hela natten. Mindre bra att man ska säga att man ska dra ut till några polare och sedan inte dra ut.
January 13, 2003
skiroy wrote: [quote=beta]Idag vaknade jag 03:30, genomsvettig och stekvarm. Resulterade i att beta idag har försökt förklara för tysken på jobbet att han inte kommer.
Du har lekt för mycket med flickvännen och avser att leka lite mer under dagen. Tja...varför inte.
F.runtimmer
Mnja, inte riktigt. Jag, madrass, underkläder osv var genomblött. Men ptja, lördag och "småsjuk" när man vaknar, man funderade inte tre gånger på att vara hemma.
July 27, 2002
Åkte in till lägenheten på götgatan igår kväll och leta reda på tjejen då hennes mobil var slut på batteri och hon flängde runt.
Vakna imorse, jag gick och köpte chibatta (???) bröd och serverade tjejen på sängen med detta. Hade ost och gul paprika på och philadelphia + tomat på några.
Var nyss och köpte grillsaker till ikväll och just NU dricker jag iskall cola! NICE!!
August 16, 2004
Vaknade, förbannade posten för att de inte levererat min 40", förbannade värmen. Åkte hem till morsan och käkade lunch, förbannade värmen och posten. Promenerade med några kompisar i en timme, förbannade värmen. Sitter och dricker en iskall Miller och lyssnar på Matisyahu, total harmoni.
January 13, 2003
Dani wrote: Egentligen är det bra att värmen har kommit. I min lägenhet är det över 30 C, vilket innebär att jag svettas konstant. Idag ska jag ut för jag less på att sitta i min bastulägenhet.
Nää funderar starkt på ett fett kylaggregat.
/Dani
Socialstyrelsen allmänna råd 1988:2 anger att gränsen för sanitär olägenhet vid enkel mätning är lufttemperatur under 18° C och över 28° C.
http://www.hyresgastforeningen.....ilj%F6.pdf
Jag har med 30-31° inne här om dagarna, kanske skulle tagit kontakt med hyresvärden.
June 23, 2002
Snorch wrote: Hur kan ni alla klaga så förbannat mycket på värmen?
Värme och sol är ju det bästa som finns, hoppas den håller i sig hela sommaren och gärna ökar lite. Förresten kan den få hålla i sig över hela vintern också..
Eller hur, ge fan i att klaga på min värme!
Det är fan helt underbart, idag har man bara glassat i solen, jagat runt halva västerort efter jordgubbar(nåväl inte på min begäran men tänkte att det kunde vara gott ändå), glassat lite till, gått o fixat mat och glassat mera och sedan blev det den nya Beck som förövrigt var kass.
February 3, 2003
Första dagen på jobbet här med (för denna veckan då).
Varit ute sedan klockan 9 imorse och trekkt åkgräsklippare. Förlorat en massa nördpoäng genom att jag blivit lite brunare efter att ha varit ute så mycket den sista tiden, men det är smällar man får ta
Och nu blir det strax en dusch
1 Guest(s)