November 18, 2003
Besiktat bilen där besiktningsmannen lyckades ha hål på en bromsslang vilket omedelbart gav mig spanska flaggan.. Jahapp vad gör man då 50km hemmifrån och man får inte rulla bilen, samt att jag åkte iväg från jobbet under lunchen. Då var det bara leta verkstad som kunde byta bromsrör samt slang. 3500:- och 5timmar senare och en ombesiktning senare så var jag hemma med e nybesiktad bil.. Yay!
October 22, 2002
Dehman;1263622 wrote: Peugot = strykjärn, kaffekvarnar, symaskiner, pepparkvarnar
Vad är det för typ av fordon?
alrik;1263611 wrote: Peugot = strykjärn, kaffekvarnar, symaskiner, pepparkvarnar
Renault = traktorer, stridsvagnar, flygplan, bussarAlla dagens biltillverkare har haft en produktion som inte hänger ihop med bilar.
Torkar du dig innan du skiter? För du verkar skriva innan du läser iaf fast du tagit text från två inlägg.
OnT:
Jobbat.
Mean Machine;1263623 wrote: Han skrev uppenbarligen fel, värt att hänga upp sig på det. 🙂
Kul att just du skriver det..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Joni;1263666 wrote: Varför hetsa upp sig över något som inte ens är ditt? Är du verkligen så kåt på v60? 😀
Du skulle bott närmare så hade jag ordnat både ett schysst pris på en lätt beg V60 med D5 och NH-servicepris till dig 😉
Nej jag lånade en V60 över helgen bara för jag tycker den ser ut som en Renault.......... daaaaaaaaaaaah ! 😛
Jag skulle gärna köpa mig en V60.. men med de tillvalen och utrustningen jag vill ha, utan att vara överdriven, så är det inget jag kan komma i närheten av =)
Varför skulle avståndet till dig vara något problem ? Det är väl de man har bil för 😉 Är du Volvosäljare eller vad ? 😉
December 11, 2002
opA87;1263667 wrote: Nej jag lånade en V60 över helgen bara för jag tycker den ser ut som en Renault.......... daaaaaaaaaaaah ! 😛
Jag skulle gärna köpa mig en V60.. men med de tillvalen och utrustningen jag vill ha, utan att vara överdriven, så är det inget jag kan komma i närheten av =)Varför skulle avståndet till dig vara något problem ? Det är väl de man har bil för 😉 Är du Volvosäljare eller vad ? 😉
Säljare? Nepp!
Sen att åka 25-30mil för att serva bilen är väl kanske en smula överdrivet, men visst, för att köpa en bil är det ju ingen sträcka.
Vad är det du vill ha i bilen? R-design, D5 och allt du kan få eller? 😛
August 16, 2003
egentligen skulle jag vilja skriva lite utförligt om min vecka samt lägga upp bilder på före och efter jag klippte mig samt före och efter jag tog bort mitt talibanskägg, men det kanske kommer senare om jag orkar.
idag har jag haft så kallad "utbildning" mest fika, rast, snacka skit och lite filmvisning (typ youtubeklipp på projektorduk)
och detta var betald arbetstid, sen slutade vi en timme tidigare också så jag hann med att vara hemma några minuter på betald tid 🙂
December 6, 2006
Joni;1263674 wrote: Säljare? Nepp!
Sen att åka 25-30mil för att serva bilen är väl kanske en smula överdrivet, men visst, för att köpa en bil är det ju ingen sträcka.
Vad är det du vill ha i bilen? R-design, D5 och allt du kan få eller? 😛
Vad är du då som får tag på en beg. V60 D5 bara sådär ? 😉
Serva bilen hos dig bara för jag köper den av dig ? Ne ne.. jag servar den isåfall hos min Volvo-handlare 😉
Nej då.. så åpen är jag inte.. hade jag haft ob. med pengar hade jag köpt mig en T6:a med fullutrustning från Heico ! 🙂
Men jag skulle nog satsa på momentum eeller summum iallafall ! 🙂 Backvarnare, elinfällbara backspeglar och premium sound högtalarsystem är de jag skulle lägga till med.. ligger på cirka ~310.000:- hos Volvo.
OnT:
Mjölka & mjölka
February 3, 2003
Ringt bilverksta'n angående att fixa två mycket "vackra" stenskott på bilen som jag köpte i förra veckan... Jippi...
Det värsta är att jag nästan tror att någon kastat en sten eller två på rutan, eftersom både jag och kollegan inte kunde komma ihåg att de fanns där när vi drog ut på lunch.
De sitter ju så j**la lägligt också, precis under förarens synfält. Så har jag en riktig jävla tur så blir det att byta hela rutan.
1 Guest(s)