October 22, 2002
Marcan-;1265683 wrote: Kubbar du 10km på mindre än 30min så skulle jag inte kalla det för "jogga". 😉
Håller med dig!
När jag var som mest tränad så sprang jag 6km på 27 min, då var man tokslut efteråt. Då var det efter 10 månader civilplikt på Arlanda där man alltid tränade pga brist på annat att göra. Jag har dock ingen direkt löparkropp med 184cm och grovt byggd.
December 6, 2006
En dag som endast bestått av att laga staket ute på betena.. samt kvällsmjölkning.
Chefens son har även fått börja leka med våran grävmaskin för första gången i år.. fixar till lite vid vattenkopparna för korna;
[Image Can Not Be Found]
.. har även kommit hem och sett att 4:e bladet på majsplantan kommit upp.. sjukt vad fort de växer 😛
10 dagar sedan jag sådde majsfröet.
[Image Can Not Be Found]
.. nu har man cyklat hem, gjort lite träningsövningar, strechat, duschat, slängt i sig ett glas protein, kokat ägg och gjort nudlar samt macka så de blir väl total blackout på kanal 5 om de fortfarande går.. sova och återigen upp för en arbetsdag.
March 10, 2003
Marcan-;1265683 wrote: Kubbar du 10km på mindre än 30min så skulle jag inte kalla det för "jogga". 😉
Sa minst 30min, kanske skulle talat om att jag springer milen på runt 45-50min när jag joggar
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 14, 2001
opA87;1265686 wrote: har även kommit hem och sett att 4:e bladet på majsplantan kommit upp.. sjukt vad fort de växer 😛
10 dagar sedan jag sådde majsfröet.[Image Can Not Be Found]
Jag åkte förbi "dina" majsodlingar för någon dag sen. 😉
Mina chiliplantor börjar få lite storlek de också, största runt 20-25cm nu tror jag. 🙂
February 12, 2003
Vaknat upp hos tjejen.
Åkt och gjort en synundersökning. Hade 1.4 i synskärpa på båda ögonen för något år sedan, nu är man nere på -0.5. Tjohej.
Varit iväg till Kista och shoppat loss på ÖB (schampo + balsam) och skrivit på ett kontrakt, verkar som om jag börjar arbeta på heltid igen från och med 7/6.
February 3, 2003
@Mini: Grattis antar jag 🙂 Vad ska du nu pyssla med?
I morse väcktes jag och sambon av katten som högljutt proklamerade att något inte stod rätt till. En stund senare låg "döden" i kattlådan på toaletten. Eller ja, det luktade ond bråd död om vad det nu än var som kommit ut ur kattens akter-parti.
Nu när katten äntligen varit hyfsat OK i magen i ett halvår, så slutar dom j*vlarna sälja kattmaten hon vant sig vid. Suck.
Imorgon blir sista arbetsdagen för min kollega på ca. tre veckor, eftersom hon skall in på operation. Kommer bli ett par intressanta veckor... Magsår någon?
February 12, 2003
Lord_Kvadd;1265760 wrote: @Mini: Grattis antar jag 🙂 Vad ska du nu pyssla med?
Betala mina glasögon, typ. Nej, men det blir väl supportgig, som vanligt. Skillnaden här mot tidigare företag jag jobbat på är att det inte involverar slutkunder, det finns möjligheter till avancemang (typ garanterat om man inte är helt blåst) och att lönen är rätt schysst. Norskägt företag, så det finns nog pengar att ta av åtminstone. 🙂
December 6, 2006
Snorch;1265748 wrote: Jag åkte förbi "dina" majsodlingar för någon dag sen. 😉
Mina chiliplantor börjar få lite storlek de också, största runt 20-25cm nu tror jag. 🙂
Haha fräckt.. så du kör i mina trakter med.. 😉
Min har nått upp till 31cm nu samt 5:e bladet på gång..
OnT:
Jobbat, försökt flytta djur, kört in strö samt tvättat ett silofack.
July 30, 2010
Lord_Kvadd;1265760 wrote: @Mini: Grattis antar jag 🙂 Vad ska du nu pyssla med?
I morse väcktes jag och sambon av katten som högljutt proklamerade att något inte stod rätt till. En stund senare låg "döden" i kattlådan på toaletten. Eller ja, det luktade ond bråd död om vad det nu än var som kommit ut ur kattens akter-parti.
Nu när katten äntligen varit hyfsat OK i magen i ett halvår, så slutar dom j*vlarna sälja kattmaten hon vant sig vid. Suck.Imorgon blir sista arbetsdagen för min kollega på ca. tre veckor, eftersom hon skall in på operation. Kommer bli ett par intressanta veckor... Magsår någon?
Magsår? det betyder att dom kört ner en kamera genom munnen ända ner till magen för att kolla om det är magsår? jag har sluppit sånt som tur är
July 30, 2010
Har gjort en beställning i väntan på bulldozer hos webhallen. Lika bra att beställa innan moderkortet släpps så man blir bland de första att få ett sedan 🙂 Gigabyte kortet är väldigt snyggt. Får hoppas att moderkortet är lika bra som det kostar också då
Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz (2x4GB) (CL9) (CMZ8GX3M2A1600C9) - [HV] 1 st á 895 kr
Gigabyte 990FXA-UD7 - ATX / AMD 990FX / DDR3 / 2xPCI-E / SATA 3.0 / USB 3.0 - [HV] 1 st á 1990 kr
1 Guest(s)