March 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Dehman][quote=ilg@dd][quote=Dehman] Nej jag söker ingen debatt med detta inlägg, jag bara ventilerade mina tankar lite.
Som jag med blogginlägget då, dock bloggar jag ganska sällan som synes.
Ok, det var allt du hade att kommentera? Fine by me.
Redan glömt vad du själv nyss skrev??
"jag söker ingen debatt med detta inlägg"
Dina amatörpsykologiska slutsatser är inget som bryr mej speciellt.
Nej jag söker ingen debatt. Bara för det kan man väl kommentera? Hade inte tänkt svara på det, vill mest veta om jag träffat rätt någonstans. Fast även om jag gjort det skulle jag nog inte fått veta sanningen.
Från och med nu kommer jag inte svara på dina inlägg, hoppas du struntar i att svara på mina också.
Om du ni vill ha en anledning så tror jag nog att du kan förstå varför. Känns inte rätt skräpa ner forumet med detta skitet.
Dehman wrote: [quote=ilg@dd][quote=Dehman][quote=ilg@dd][quote=Dehman] Nej jag söker ingen debatt med detta inlägg, jag bara ventilerade mina tankar lite.
Som jag med blogginlägget då, dock bloggar jag ganska sällan som synes.
Ok, det var allt du hade att kommentera? Fine by me.
Redan glömt vad du själv nyss skrev??
"jag söker ingen debatt med detta inlägg"
Dina amatörpsykologiska slutsatser är inget som bryr mej speciellt.
Nej jag söker ingen debatt. Bara för det kan man väl kommentera? Hade inte tänkt svara på det, vill mest veta om jag träffat rätt någonstans. Fast även om jag gjort det skulle jag nog inte fått veta sanningen.
Från och med nu kommer jag inte svara på dina inlägg, hoppas du struntar i att svara på mina också.
Om du ni vill ha en anledning så tror jag nog att du kan förstå varför. Känns inte rätt skräpa ner forumet med detta skitet.
Taget.. Flaggade för det för ett antal inlägg sedan, men det bommade du tydligen.
Callister wrote: Skickade denna till Skiroy igår natt och den passar väl in här, jag skulle nog säga att illgadd är katten med vitt.
Den var skoj.. Den med vitt på liknar lite smått våran katt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2002
Callister wrote: [quote=Dehman][quote=Callister]Skickade denna till Skiroy igår natt och den passar väl in här, jag skulle nog säga att illgadd är katten med vitt.
Du bara måste vara en *censur*?
Jag är helt och hållet emot censurering.
Ok, trodde det var ett avslutat kapitel, ack så fel man kan ha.
January 8, 2005
Medtagare i fighten får in lägga bud mot eller på sig själva, sry..
lägger in en "joker" i form av Skiroy, han får oddsen 1.50 för att han är gullig. (och har fingret på den stora röda knappen som det står "lås tråd" på :D).
oddsen 2.00 på varje parti "blått vs rött". "david vs goliat", dehman och marcus VS ilgadd och callister.
budgivningen är öppen.
best regards, pole
zmutte wrote: idag har jag vaknat, satt på min dator, placerat mina skinkor på toaletten och låtit good ol' graviationskraft göra sitt jobb med att tömma tarmarna, i samma veva satt jag och läste denna enormt underhållande tråd! Vet inte vad som var roligast, bajsångorna eller den trasiga, meningslösa bloggen.... Ett gott skratt blev slutsatsen iaf, vilket är vad som räknas?
I ditt fall tveklöst bajsångorna, det ser ut i din text som om det är där nivån ligger vad det gäller humor, tyvärr.
Ontopic igen:
Bytt grafikkort och dubblat minnet i servern, blev en smula bättre nu.. Bara jag nu får fingrarna ur röven och byta CPU-Kylare nån dag nu så är allt frid och fröjd.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Umgåtts med en förbaskat trevlig quinna.
1 Guest(s)