July 30, 2010
Snorch;1269601 wrote: Nja, alltså, Elektronikforumet är ett annat forum så tråden finns ju inte här såklart. Med "så visst gör en" ovan menar jag att du kan skapa en.
Jo, jag har redan gjort det Fattade lite trögt först, men sedan fattade jag att det inte gällde detta forum
July 30, 2010
Laddat ner Firefox v7.0, men den funkade inte som jag ville på min bildlagringsplats (solidfiles.com), så jag fick gå tillbaka till v6.0.2. Det står att bilden är oidentifierad när jag laddar upp en bild. Kan vara nåt strul med att java versionen inte var kompatibel med v7.0
August 16, 2003
gått upp 06 (notera att jag är nattarbetare) för att skjutsa farsan till Arlanda.
fastnat i rusningen på tillbakavägen,
svurit åt McDonalds som påstår sig vara en hamburgerresturang "öppet dygnet runt" inte serverade hamburgare :S
druckit te
från 10 till 17:30 varit ute och sågat på Träd i trädgården, 8meters stegen helt utdragen, ändå nådde jag inte riktigt så högt som jag ville.
haft strömavbrott
handlat på Lidl
och nu precis kollat med bredbandskollen, 0.1Mbit ner och svarstid på 56ms
att ladda en webbsida samtidigt som mailen tog en minut :S
telia sa att dom ser att det är fel (no shit Sharlock) och trodde att det var modemet som är dåligt så dom skulle skicka ett nytt.
(nu åter till krökande och the Dead zone)
December 27, 2010
På väg till jobbet råkade jag för andra gången ut för den katastrofalt dålig fönsterhisskonstruktionen i min Golf MK4. Vem fan kan komma på tanken att ha en släde med delar i plast. Förstår de inte att plast åldras och blir sprött. Fick köra med rutan nere hela vägen till jobbet, vilket inte är fy skam med vädret vi hade i skåne.
Köpte en ny reparationsats med delar i .... metall 🙂
Rev ner insidan av dörren och svor sjutton gånger när jag skulle passa in de nya vajrarna. Note to self att nästa gång inte vara dumsnål utan att lyssna på volkswagen teknikerns råd och ta en komplett utbytes "modul" för att spara tid och arbete.
Allt på plats och skulle bara spänna fast rutan innan inredningen skulle på plats igen så tappar jag ner en hylsjävel i dörrsidan. Vrålar svordommar så att grannarna blir rädda och funderar kort på om jag ska låta den ligga kvar. Kan dock inte med tanken på att jag misslyckats och monterar ner allt för att få ut hylsan. Nu är jag nöjd och glad igen och och allt funkar som det skall. Men den där konstruktören skulle jag gärna haft en våldsam diskussion med.
October 22, 2002
Satt 19 meter kantsten. Nästa helg blir det resterande 19 meter.
Imorgon blir det en sväng förbi Akademiska sjukhuset för att hälsa på farfar. Farmor begravdes för 1,5v sedan. 2 dagar efter begravningen ramlar farfar ihop och efter lite undersökningar så har han tjocktarmscancer som spridits sig runt mjälten. Går ej att operera, lutar åt att det blir ytterligare en begravning i år vilket skulle bli den tredje inom 1 år. 🙁
December 6, 2006
alrik;1270127 wrote: Imorgon blir det en sväng förbi Akademiska sjukhuset för att hälsa på farfar. Farmor begravdes för 1,5v sedan. 2 dagar efter begravningen ramlar farfar ihop och efter lite undersökningar så har han tjocktarmscancer som spridits sig runt mjälten. Går ej att operera, lutar åt att det blir ytterligare en begravning i år vilket skulle bli den tredje inom 1 år. 🙁
Fy f...
Beklagar alrik 🙁 🙁
🙁
OnT:
Skördat majs
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
September 9, 2009
Calathea;1270122 wrote: Meh, smisk ska du ha MM. Själv har jag fått besök av smartidiot89, som dök upp å snackade lite skit om bulldozer samt hällde kväve på en x4 980. Överlag en mycket trevlig bench-session utan något strul.
Bulldozer, vad är det? Aldrig hört talats om något sådant, i alla fall inte om det är hårdvara det talas om vilket jag antar 😛
Bench-sessioner kan bara bli trevliga med mig i närheten, vi måste testa med ett annat moderkort framöver och bräcka den där magiska gränsen... 😉
July 30, 2010
Calathea;1270122 wrote: Meh, smisk ska du ha MM. Själv har jag fått besök av smartidiot89, som dök upp å snackade lite skit om bulldozer samt hällde kväve på en x4 980. Överlag en mycket trevlig bench-session utan något strul.
Huh? har du mutat Mean Machine och fått en 980 innan tävlingen är slut? 😀
1 Guest(s)