September 16, 2007
Hehe Ilg@dd du hamnar då alltid i luven på någon
Har inte gjort vidare mycket idag, vart till stan och fixat lite räkningar.. Men jävlar vad varmt vi har nu 😮 +4 aldrig vart med om detta förut.. Brukar alltid vara runt -20
jojo vi skyller på klimatet som går åt helvete, nästa år har vi +35 vid julafton.
engine52 wrote: Hehe Ilg@dd du hamnar då alltid i luven på någon
Har inte gjort vidare mycket idag, vart till stan och fixat lite räkningar.. Men j**lar vad varmt vi har nu 😮 +4 aldrig vart med om detta förut.. Brukar alltid vara runt -20
jojo vi skyller på klimatet som går åt h*****e, nästa år har vi +35 vid julafton.
Jag?? I luven?? Förstår inte vad du menar med det..
😛 🙄
Tempen var faktiskt upp på -5 och sniffade i eftermiddags, men nu är den -12 och rör sej stadigt neröver..Lär väl bli ~-15-16 igen som det varit senaste veckan igen.
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2007
ilg@dd wrote:
Jag?? I luven?? Förstår inte vad du menar med det..
😛 🙄
Tempen var faktiskt upp på -5 och sniffade i eftermiddags, men nu är den -12 och rör sej stadigt neröver..Lär väl bli ~-15-16 igen som det varit senaste veckan igen.
[Image Can Not Be Found]
Rätt kul att ni har snott våran vinter 🙁 men ändå pretty sick att vi har sån här värme + "BLIXTHALKA" hoppas det blir kallt som fan snart..
Callister wrote: Jag tror ni kollar tempen för mycket. Här är det varmt och gött ändå. 🙂
Vaknade 1200 idag, kollade på en star wars film och åt frukost vid 1500.
Vad har jag gjort sedan 1500? Vettefan. Men nu ska jag laga käk för tjejen kmr hem snart.
Klart man håller kollen på utetemperaturen, fast iofs är snödjupet viktigare. Skulle behövas 1dm till innan det blir bra före.
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2007
Coore wrote: 30grader varmt, solsken och toplessbrudar på gångavstånd från lägenheten. Julkänslan har aldrig varit bättre.
Ja ditt inlägg skriker jul, snö, julbelysning, pepparkakor, julmusik, kärringar som ränner värre än satan på affärerna m.m. Eller vänta solsken, nakna brudar är ju julkänsla.. Ber om ursäkt :blink:
Inte många knop, bara bråkat med HTF och försäkringskassan en stund..
Nån fler som haft problem med att deras "signaler" mellan varandra inte fungerat? Det var ett helt gäng hår i krokarna som "fallit bort" som medlemmar i facket, det är visst genom sammanslagningen mellan SIF och HTF problemen uppstått.
Ett smärre lv3 när man byter sysselsättning numera och går från det ena till det andra, har väntat 2 månader på kosingen från FK nu.. Kul så här före jul..Dock blev jag lovad att dom skulle finnas på kontot senast på torsdag.
July 27, 2002
Idag har jag sökt jobb som fan. Inte för att jag sökt något men det har ringt hela tiden. Lustigt att de ringer mig och är väldigt intresserade utav mig när jag inte egentligen är kvalificerad för jobben. Jag sa att jag inte riktigt visste ifall jag skulle börja plugga i januari eller inte, men de var väldigt angelägna att ha mig iaf. 🙂
Sökt mer utbildningar också. Bland annat speldesign - verkar grymt kul.
Var hos systern och fick mat också.
2 Guest(s)