September 9, 2009
Delph1;1273312 wrote: Jag tog bort all vettig information så den syns inte för massorna. Om FB sparar det i något mörkt arkiv någonstans ... skit samma. Jag tror inte de har någon nämnvärd nytta av det.
Jag känner mig rätt befriad faktiskt. Oerhört skönt att inte behöva bry sig minst lilla om FB.
Jag syftade mer på att the seed of Facebook är planterat i dig, you shall return 😉
August 16, 2003
En kollega sa att det bara är bögar som har facebook, några månader senare så hade han själv blivit övertalad att gå med eller hur det var, han höll då på mycket med facebook, la in en massa uppdateringar, många vänner osv och det var helt plötsligt jättebra, ett halvår så senare så lämnade han bara facebook helt plötsligt, lite oväntat.
February 12, 2003
Ctrl;1273313 wrote: De måste uppdatera vad de gör hela tiden och kommunicerar nästan enbart via sms eller sånt. Ringer man blir de lite ställda och säger att det hade gått lika bra att skicka ett sms...... *suck*
Jag tycker det är mycket trevligare att prata med folk, sms använder jag inte direkt jättemycket. Mest för att skicka en tid eller mötesplats. Lite som en kom-ihåg lapp eller så.
Jag är med dig på den biten. Jag föredrar telefonsamtal i många fall jag med, men SMS är bra mycket mer asocialt, ett sätt som passar Sverige i mångt och mycket.
September 9, 2009
Poontus;1273319 wrote: En kollega sa att det bara är bögar som har facebook, några månader senare så hade han själv blivit övertalad att gå med eller hur det var, han höll då på mycket med facebook, la in en massa uppdateringar, många vänner osv och det var helt plötsligt jättebra, ett halvår så senare så lämnade han bara facebook helt plötsligt, lite oväntat.
Själv vart jag tvingad av en vän från en gammal guild från ett MMO vi inte ska nämna vid namn, då de startade en klubb på Facebook. Efter det var jag väl fast, men jag går väl in lite då och då kör inte lika hardcore som vissa andra som beskrivs i tråden.
December 18, 2011
Viking1962;1273367 wrote: @Kurtt
LOL, kul med nytt folk. Har du blivit avstängd eller nåt?
Heh, nej inte det, ni kan vara lugna, jag är inget swec troll 😉 Kan ju pressentera mig lite, Jag är en amd nörd som inte utan skam sitter med en intel i min nuvarande burk. Klockning för mig är att köpa billigt för att sedan få en lika bra prestanda som en dyrare rigg. Sen är det alltid kul att testa ny hårdvara och ta reda på vart gränserna går. Sitter och väntar på 2-kärniga bulldozer, budget MHZ rekord luktar det långa vägar.
July 30, 2010
Såg denna när jag var inne på sweclockers.com Varför ska jag hjälpa er att överleva om jag inte får vara medlem där? Jag använder Adblock för att radera alla deras annonser som ger sweclockers pengar. Dock har dom många medlemmar så en gör nog ingen större skada hur som helst
[Image Can Not Be Found]
February 12, 2003
Viking1962;1273378 wrote: Såg denna när jag var inne på sweclockers.com Varför ska jag hjälpa er att överleva om jag inte får vara medlem där? Jag använder Adblock för att radera alla deras annonser som ger sweclockers pengar. Dock har dom många medlemmar så en gör nog ingen större skada hur som helst
Jag förstår att du är bitter över att bli bannad, men nivån av bryddhet är nog rätt begränsad, inte bara hos mig.
Viking1962;1273384 wrote: Vad betyder bryddhet för en som är hjärnskadad :D? Nej, men dyslexi har jag i alla fall
Annars fungerar väl ordet förvåning också.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 16, 2003
dagen blev inte som jag hade tänkt mig,
försökte sova, somnade inte på kanske en timme, sen blev magen dålig, sprang på toaletten massor med gånger, några timmar senare försökte jag sova igen, somnade inte på minst en timme, tillslut somnar jag, då är klockan runt 12 tror jag, 13:00 ringer alarmet, ursprunglingen så skulle jag nu ha sovit över 7 timmar om jag hade somnat direkt, många planer inför dagen samt att det ska komma en som ska hämta en traderavinst vid 14:00, skit i det, jag behöver sova, 13:58 ringer telefonen, då visar det sig att personen som har köpt en spel mus är en tjej från Kina, jag tar på mig morgonrocken för att öppna, jag har aldrig sett någon föra en transaktion och ha så bråttom, räcker snabbt över pengarna tar varan och mer eller mindre springer härifrån. jag vill undvika att träffa okända människor i morgonrock men här hade jag inte ork till något annat.
jag känner hur slut i skallen jag är, måste sova, går och lägger mig igen, 14:05 trots att jag är skittrött så somnar jag först efter 15:00 igen, vaknade nu efter 21:30, allt blev fel.
allt hade lösts med att ta en sömntablett från början, folk som säger att det är bättre att INTE ta sömntablett vet inte vad dom pratar om, inte nog med att denna dag är förstörd, rytmen är förstörd, morgondagen kommer bli fel också 🙁
@Etk-Tis, najs, jag har inte sett den tidigare, har inte en sådan på mitt gym, kanske ska man köpa en egen om dom inte är för dyra. 🙂
June 8, 2006
December 7, 2009
blossa;1273445 wrote: Blivit imponerad av Calathea som ställer upp när han kan. Han ringde klockan 06:56 och berättade att han stod utanför min lägenhet med lite grejer till mej. Stort tack! (synd att jag inte var hemma. 😉 )
hörru... överklockning, it's serious business.
😀
1 Guest(s)