July 30, 2010
Mean Machine;1276420 wrote: Nej, trådens titel är "Vad har DU gjort idag?", inte "Vad har Mean Machine gjort idag?". Det senare vore iofs lite roligt. Och ja, jag är någon form av gäst i en Sweclockers-video idag.
Och propagerade för MSI gjorde du med. Jag har bara haft ett moderkort från MSI och det gick inte att ha 4 minnen på det kortet trots att det var 4 slottar för då blev det blåskärm. Sedan dess har jag inte köpt ett moderkort från MSI
October 14, 2010
Eftersom Sony Playstation är något jag har varit med på från början när det begav sig fram tills nutid värmer det sådär lite extra när en ny Playstation konsol lanseras. Så jag gjorde en egen bakgrundsbild att vila ögonen på. 🙂
[Image Can Not Be Found]
Lite fin blev den i alla fall. :p
(Läs igår)
Kikade på och ackorderade pris på ett hus..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 9, 2009
Dagens goda gärning enligt mig själv!
Stod och skulle hämta ut mitt nya batteri till Galaxy S II. Bredvid mig stod det en kille som ville köpa en "AMD FX", närmare bestämt en FX-4100. När han sedan ville ha den för att uppgradera ifrån sin Phenom II X4 955BE kände jag ett behov att hjälpa till.
"Ursäkta, får jag göra en liten instickare? Ja kunde inte råka bli att höra vad ni pratade om, jag skriver för NordicHardware och kan säga att du absolut inte ska köpa en FX-4100 om du sitter på 955:a idag."
Jag stod sedan och hjälpte honom/försäljaren med hur de skulle gå till väga och kom med lite köptips. Efter det gick jag därifrån och tänkte för mig själv om jag gjorde fel i att lägga mig i 😛 Kändes bra att jag räddade en stackare från att göra ett nedköp i alla fall 😀 Killen i kassan verkade uppriktigt uppskatta den support jag kom med, men kändes ändå jävligt fel ^^
Köpt ett beg moderkort.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 27, 2007
Mean Machine;1276499 wrote: Kört min 309 GTI16 till Kolsva, lämnat den där. Hämtat upp en motor inklusive lite turboleksaker samt en uppsättning nya fälgar.
Gör inte alls ont med sådana Compomotive. Gör däremot ont att köpa däck i 17", vilket lär bli snart.
Har du vägarna förbi jkpg kan jag nog fixa bra pris till dig. Skicka pm med dimensioner och vad du vill ha om det är intresant.
Sent from my analog SgS i9000 running ICS
October 22, 2002
Mean Machine;1276499 wrote: Kört min 309 GTI16 till Kolsva, lämnat den där. Hämtat upp en motor inklusive lite turboleksaker samt en uppsättning nya fälgar.
[Image Can Not Be Found]
Gör inte alls ont med sådana Compomotive. Gör däremot ont att köpa däck i 17", vilket lär bli snart.
R-däck är det enda rätta! 🙂
October 14, 2010
Trillade över en trevlig nyhet genom Google+ från Android Central som jag följer där.
Beta Rom som ska komma till Xperia Arc S, Ray och Neo V. Hoppas det kommer till min Arc också. 🙂
Källa:
http://www.androidcentral.com/sony-xperia-ics-beta-rom-adds-radios-new-ui-and-more
February 12, 2003
alrik;1276515 wrote: R-däck är det enda rätta! 🙂
Jodu... Närmar sig tre papp per puck för 17", om man inte vill köra på Federal. Jag tror jag ska ha en uppsättning Yokohama Parada från Storbritannien, kommer undan med strax över 400£ inkl frakt. Andra alternativ är Toyo T1-R och Uniroyal Rainsport, det är främst prislappen som sätter gränserna i det här fallet.
1 Guest(s)