November 27, 2003
Haft möte med Sveriges Kommuner och Landsting angående en upphandling vi vann. Mycket intressant och givande. Fick glänsa lite.
Försökt få igång EDIfact-order och ordersvar från en amerikansk distributör, men det verkar gå lite sådär eftersom FTP-ytan de tilldelat oss inte innehåller de mappar som de påstår att det ska finnas där. Söt tjej som jag fått som kontakt dock. Alltid något för att lätta på humöret.
August 23, 2001
opA87;1277569 wrote: Satt på sommardäcken
Får man göra det redan?
Sugen jag med, men tur att jag inte gjort det än, för imorse när jag for till jobbet var det underkylt på vägen = skridskobana 😛
Annars så har jag sökt nytt jobb idag, support på IT-Avdelningen på kommunen. Hoppas det går vägen 😀
December 6, 2006
Bjornsson;1277571 wrote: Får man göra det redan?
Det är en sån där idiotisk bedömningsfråga av polisen den gången man blir stannad. "Vid vinterväglag" är de lagkrav fram till sista mars.. men de syns inte till varken snö eller minusgrader så långt fram jag ser på väderkartorna..
[Image Can Not Be Found]
så jag slängde på dom :p
July 30, 2010
Jag antar att det är samma blossa som här. Han kommer ju från Linköping 16Gb G.Skill i 3000MHz på Gigabyte Z77X-UD5H - Intel - SweClockers.com
När jag kollar lite närmare så kanske det inte var hans rigg trots allt utan det var nog ett planerat köp från hans sida
June 23, 2002
Jobbat och lirat badminton.
Sedan suttit och kokat över en artikel på Aftonbladet, inget jag brukar göra i vanliga fall. MEN VAD I HELVETE ÄR DET HÄR, Nya vapnet mot fortkörningarna | Bil | Aftonbladet
För tidig publicerad första april-artikel?
September 9, 2009
macrus;1277597 wrote: Jobbat och lirat badminton.
Sedan suttit och kokat över en artikel på Aftonbladet, inget jag brukar göra i vanliga fall. MEN VAD I HELVETE ÄR DET HÄR, Nya vapnet mot fortkörningarna | Bil | Aftonbladet
Nej det där är så sant det bara kan bli 🙂
Kul att de nämner Rydsvägen i Linköping, jag bodde precis vid de där "falluckorna" kunde dock ge mig fan på att de funnits sedan innan 2010. Har kört för fort över dem också och den känslan är allt annat än trevlig också, så jag kan tala för att den de fungerar som det är tänkt i alla fall :-P...
March 10, 2002
macrus;1277597 wrote: Jobbat och lirat badminton.
Cliffs för oss som inte klickar på AB-länkar
June 23, 2002
smartidiot89;1277598 wrote: Nej det där är så sant det bara kan bli 🙂
Kul att de nämner Rydsvägen i Linköping, jag bodde precis vid de där "falluckorna" kunde dock ge mig fan på att de funnits sedan innan 2010. Har kört för fort över dem också och den känslan är allt annat än trevlig också, så jag kan tala för att den de fungerar som det är tänkt i alla fall :-P...
Vad händer om det kommer ett uttryckingsfordon? Vad fan händer om en MC råkar köra för fort och kör på den där, känns ju som det kan ge rätt allvarliga skador.
1 Guest(s)