March 10, 2003
Satt och spelade Tera Online hela natten tills på morgonen. Vaknade precis och funderar på att fortsätta. De har ett intressant combat system, men man märker att det är ett asiatiskt mmo. Iaf när t.om. jag reagerar över hur ertemt sexistiskt det är. Tar någon extra timma att inse att man måste röra på gubben och inte bara stå still och kasta eldbollar som mage. Lite ovant att manuellt behöva köra dodge eller så.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 30, 2010
Vaknade också nyss efter att ha suttit uppe hela natten till 05:00 nånting. Tittade ut och såg snö på backen 🙁 Inte så jättemycket, men jag vill inte ha mer nu
Edit
Har AMD fått fram lite Phenom II x4 965 processorer igen? Verkar som den finns i lager på många ställen igen
March 10, 2003
Kanske Oldnews för vissa, men såg att google lekt lite igen. Google Maps
View 8-bit landmarks
Be a hero, explore the world
Find hidden monsters
8-bit Quest Maps is our Beta Maps technology and has certain system requirements. Your system may not meet the minumum requirements for 8-bit computations.
Edit: Area 51 - area 51 - Google Maps
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 23, 2012
August 16, 2003
Ordningsvakter misshandlades med batong - Nyheter P4 Radio Stockholm
jag var där, men jag har klarat mig...
idag, sovit 4 timmar sedan vaknat, blir att träna nu innan mer jobb
Flinat en hel del åt folk som tyckte att sommardäck var lämpligt redan nu. 🙂
Hjälpt en kvinnlig bekant att flytta, från en 4RoK till en annan 4RoK, fast den senare 2 snäva trappor upp.
Prylarna fraktades f.ö på den biffigaste släpvagn jag dragit, nästa gång ordnar jag släpvagn. (Gissar att jag egentligen skulle ha haft BE för att dra den.)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 31, 2009
Som elektriker får man tydligen uppleva allt möjligt. Som idag tex. Jobba nere i en mörk krypgrund i en mögelskadad kyrka (under golvet). Fanns lite allt möjligt där och jag vill nog inte veta vad allt var som knastrade under mina knän. Helt klart en annorlunda arbetssituation...
June 27, 2007
CrOOs;1278116 wrote: Som elektriker få man tydligen uppleva allt möjligt. Som idag tex. Jobba nere i mörk krypgrund i en mögelskadad kyrka (under golvet). Fanns lite allt möjligt där och vill nog inte veta vad allt var som kastade under mina knän. Helt klart en annorlunda arbetssituation...
Visst är det kul? Kag rensade ur krypgrunden på en skola som skulle dra den nya ventilationen där. Skolan bygdes i slutet på 1800 talet och ventilationen som satt där var från 70 talet. Så ingen som rört sig där på en jävla massa år. Hittade både det ena och andra där nere. Det var ca 5km ventilation under skolan så ingen liten krypgrund heller.
Sent from my analog SgS i9000 running ICS
1 Guest(s)