November 27, 2003
Igår flashade jag min HTC Desire med CyanogenMod 7.1. Herrejävlar vad mycket rappare den känns. Löjligt rent av.
Och så har jag faktiskt plats för lite appar! Helt otroligt! 😀
Sen har jag gått igenom och uppdaterat mitt filmbibliotek mot min XBMC HTPC 🙂
Sorterade ut lite film också som jag tänker dumpa på mina syskon på lördag när det påskmiddag.
August 16, 2003
Haha, det är ju det jag och många fler har sagt hela tiden 🙂 men du sa att det ska man inte behöva göra :p
Har du bytt till CM7v2 HBOOT också? (så att du får in ännu fler appar)
Andreas G;1278155 wrote: Igår flashade jag min HTC Desire med CyanogenMod 7.1. Herrejävlar vad mycket rappare den känns. Löjligt rent av.
Och så har jag faktiskt plats för lite appar! Helt otroligt! 😀
November 27, 2003
Poontus;1278159 wrote: Haha, det är ju det jag och många fler har sagt hela tiden 🙂 men du sa att det ska man inte behöva göra :p
Har du bytt till CM7v2 HBOOT också? (så att du får in ännu fler appar)
Det står jag fast vid. Man ska inte behöva göra det, men det är trevligt att någon tagit på sig och fixat en lösning på ett egentligen ganska löjligt problem. Nu blev det här lite av en nödlösning tills jag kan köpa en ny telefon i höst.
Jag ska fixa till den sista biten också, men jag vill inte göra det innan jag drar till London Book Fair om 1½ vecka. Vill inte riskera att något skulle skita sig 🙂
August 23, 2001
Gjorde ett tappert försök att klä ut mig till påskkäring idag =)
Eleverna på skolan skrattade mest åt mig
August 16, 2003
då det är påsk så har jag sett till att plocka på mig lite extra pass, förra veckan jobbade jag 68½timme denna vecka 67½ och nästa vecka blir 55 timmar, om jag inte lyckas klämma in något mer, men då börjar nog facket bråka...
jag har precis tvingat mig till gymmet, att träna klockan 4 på natten efter 12½ timmes jobb gick väl kanske inte lika bra som jag hade hoppats....
dags att sova
September 29, 2011
Mean Machine;1278122 wrote: Halvt bestämt mig för nytt bilköp, som omväxling. Blir förmodligen en resa till Bracknell utanför London i sommar för att plocka upp en Mazda RX8. Sen ska man bara göra något med den här högen bilar som står och häckar på parkeringen. 🙂
Gilla maskin i den.
December 6, 2006
En fredag som såg ut att förstöra hela Elmia-lördagen med 5-6cm nysnö.. men vi flyttade fram bilkaravanen till 13 på lördagen och kom iväg på torra vägar.
En underbar dag med vänner och deras bilar av alla sorter.. underbar kväll och tidig natt !
Synd på alla idioter som slänger glasflaskor precis överallt bara..
March 10, 2003
Mest tagit det lungt och smurfat internet. Lätt att det blir massa sidorpår när man surfar utan mål. Hittade dock denna som jag tyckte var najs.
Saknar verkligen den gamla tiden med Scenen på LANPartys. Närmaste är väl Norge eller Finland nu?
Edit: Btw om någon undrar så är det 64k demos.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)