March 10, 2003
Fått på mina nya Sulor och fälg på bilen. Ovant till en början när man har väldigt bra grepp, något som mina gamla vintersulor absolut inte hade. Tog ett par minuter innan man vande sig med att bilen drog lite annorlunda.
[Image Can Not Be Found]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 16, 2003
Viking1962;1278489 wrote: Jag såg att det var tre stycken fredag den 13:e i år. Bäst att du låter bli att åka bil dessa dagar då. Januari, April (idag) och en i Juli också
Ajdå, aja, jag överlevde att ta mig till jobbet.
Den dagen jag kraschade bilen var det många som krockade och dog, det var en 50åring som i regnet fick sladd på motorvägen, åkte in i en lycktstolpe och dog.
Jag hade tänkt ta motorcykeln, men tänkte att det var nog säkrast att ta bilen, tur var kanske det.
Idag har jag skrapat 5 trisslotter, 50kr i vinst, bytte mot två nya, skrapade dom och fick 0...
August 16, 2003
Jacob Hugosson;1278502 wrote: Då vill du inte veta hur många trisslotter jag är uppe i utan vinst...
Det var du som köpte 25 i månaden? Hur länge har du gjort det? Hur mycket har du vunnit som mest?
Antar att det vade varit en helt okej vinst om man lagt pengarna på ett sparkonto istället.
November 18, 2003
Jobbat, tagit bort bandaget från armen, besökt systemet och köpt lite öl.
Ifall någon är "sugen" att se hur min arm ser ut så lägger jag in ett par klickbara länkar 😉
Jag har ett mindre ärr på andra sidan armen som är 1/3 så stort där de gick in och reparerade ledbandet som gick av..
Allt det där efter ett hårt nedslag efter ett litet hopp i 30km/h...
September 9, 2009
Poontus;1278504 wrote: Det var du som köpte 25 i månaden? Hur länge har du gjort det? Hur mycket har du vunnit som mest?
Antar att det vade varit en helt okej vinst om man lagt pengarna på ett sparkonto istället.
Gud nej, så mycket köper jag inte 😀 Men 11 Triss-lotter utan vinst är jag uppe i...
August 16, 2003
Jacob Hugosson;1278511 wrote: Gud nej, så mycket köper jag inte 😀 Men 11 Triss-lotter utan vinst är jag uppe i...
ok, det var någon på forumet som köpte 25 i månaden.
Jag har nog haft 30 nitlotter i år
Mins inte om det var 2011 eller 2010, då hade jag kanske 50 av 50 nitlotter
October 22, 2002
Mean Machine;1278507 wrote: Ute och provkört mina Federal SS595RS-R. Första kurvan jag försökte ta gick ju lite sådär. Bredställ som hette duga. Kanske inte är någon idé att testa R-däcks grepp i +5c och spöregn, vad vet jag.
R-däck är ganska tråkiga överlag i regn innan dom fått upp tempen.
Har varit lat några gånger och inte orkat bytt till sommardäck när jag kört konbana i Västerås. Haft bilen till jobbet någon dag efter fortfarande med R-däcken på som gått ett antal bandagar och har sådär med mönster. Regnar när man åker hem så då går det inte så fort när kör genom rondeller osv, toksläpper i väldigt låga hastigheter som gör att man får ta ett extravarv.
Fräscha R-däck går kanon att köra bana med trots lätt regn om dom fått upp tempen.
OnT:
Ska se Brynäs ta sin tredje seger mot Skellefteå 🙂
1 Guest(s)