February 12, 2003
Mekat typ allt förutom koppling med 205:an idag. Bytt rattaxel, fixat med spindelleder och bromsar, för att sedan fÄ en kopplingswire som bestÀmmer sig för att vilja sitta nÄgon annanstans Àn dÀr den ska. Det var ju bara att börja meka igen, fast vid klockan 22:00.
May 31, 2009
Bytt avgasrör pĂ„ bilen och det var nog pĂ„ tiden för den gamla bakre burken sĂ„g ut sĂ„ hĂ€r: đ
[Image Can Not Be Found]
CrOOs;1279678 wrote: Bytt avgasrör pĂ„ bilen och det var nog pĂ„ tiden för den gamla bakre burken sĂ„g ut sĂ„ hĂ€r: đ
Bild pÄ Afgasningsrör
Kan det vara en Saab 9000?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 9, 2009
Alltid lika trevligt nÀr en gammal kompis tar upp bekantskapen med en! För var hon i akut behov av att lÄna pengar, sÄ det gjorde jag och fick tillbaka mina 800 kr ett par dagar senare. Nu ytterligare ett SMS dÀr hon tydligen inte fÄtt sina pengar som hon ska... :-({|=
July 30, 2010
Tog emot en dator som skulle slĂ€ngas med en Celeron processor. Mesta var skrĂ€p, men ljudkortet var ett SoundBlaster Audigy 2 som Ă€r klart bĂ€ttre Ă€n SoundBlaster Live Value som sitter in min andredator. Laddar just nu ner drivrutiner, men fy var seg deras hemsida Ă€r att ladda ner frĂ„n, rena rama 56K modem hastigheten đ
October 22, 2002
Varit med sambon som bÀrhjÀlp nÀr vÀxter inhandlades. En svÀng ut till svÀrfar för att lÀmna lite plantor samt fika lite.
Nyss hemkommen frÄn brorsan dÀr jag hÀmtat hans betongblandare samt hjÀlpte honom att köra lite dumper nÀr han satt i grÀvmaskinen.
Rattade lite svensk klassiker.
[Image Can Not Be Found]
July 30, 2010
Störningar i bredbandet igen đ 0.86 nĂ€r jag brukar ha 15.40 nĂ„nting. Va f*n hĂ„ller dom pĂ„ med, det Ă€r ju andra gĂ„ngen pĂ„ kort tid som det Ă€r fel. Har mĂ€rkt att jag har haft högre ms i spel pĂ„ senare tid och gör spelet mycket sĂ€mre i spelkĂ€nsla
Edit:
FU Bredbandsbolaget. Det har tagit nĂ€stan en hel dag och dom j******a har inte fixat felet Ă€n!!! đĄ Om jag bara visste nĂ„t alternativ bredband dĂ€r man inte behöver nĂ„n telefon sĂ„ skulle jag sĂ€ga upp skiten direkt
September 29, 2011
24h-rennen-nuerburgring:p
July 30, 2010
LÀste att Diablo III har fÄtt ta emot mycket skit att spelet inte Àr sÄ bra. Man ska visst inte ens behöva sikta mot monstret för att trÀffa det, det ska rÀcka att sikta i nÀrheten av monstret.
Bra att veta, dÄ dumpar jag Diablo III definitivt och satsar pÄ Path Of Exile som i alla fall Àr gratis
March 10, 2003
Ăr nog snarare pga lagg. Dibbe3 Ă€r vĂ€ldigt överlastat fortfarande. Spelat en del Tochlight 2 och
det Àr ett bra spel. Kostar inte mö heller. FÄr se vilken klass det blir, verkar som jag bygger hybrider hela tiden.
Embermage som Àr banka banka eller Engineer med fokus mot magi... vilket blir lite utvattnade gubbar.
MÄste bestÀmma mig istÀllet för att hela tiden muppa runt och inte vÄga bestÀmma mig, hur jag lÀgger talents.
âNever argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.â
September 9, 2009
Viking1962;1279796 wrote: LÀste att Diablo III har fÄtt ta emot mycket skit att spelet inte Àr sÄ bra. Man ska visst inte ens behöva sikta mot monstret för att trÀffa det, det ska rÀcka att sikta i nÀrheten av monstret.
Bra att veta, dÄ dumpar jag Diablo III definitivt och satsar pÄ Path Of Exile som i alla fall Àr gratis
Det dĂ€r stĂ€mmer inte, visst krĂ€vs det inte riktiga samma skills som att fĂ„ till ett headshot i CS men lite pricksĂ€kerhet behöver man i alla fall. Ăn sĂ„ lĂ€nge gillar jag Diablo 3 mer Ă€n Diablo 2, men vi fĂ„r se nĂ€r min hype lagt sig om jag har samma Ă„sikt ^^
July 30, 2010
HÀr Àr en kille som inte gillar Diablo III i alla fall, men det kan ju vara en personlig Äsikt :). Citat frÄn prisjakt. Det kÀnns som alla uppföljare till spel idag blir fiaskon, kanske inte Deus Ex: The human Revolution dÄ kanske, men de flesta andra spelen verkar bli det. Mitt Àlskade Jagged Alliance 2 efterföljare blev ju lÄngt frÄn bra
Helt seriöst... vad Àr detta? Betalade 499kr för detta skitspelet. Hur det kan fÄ 9/10 i betyg Àr HELT OFATTBART. Av alla spel blizzard har slÀppt Àr detta tveklöst det sÀmsta. FrÄn att ha varit sÄ jÀvla bra spel har det nu blivit katastrofalt dÄligt. Enda man behöver göra Àr klicka och skjuta... resten sköter sig sjÀlv.
1. Du kan inte misslyckas med din gubbe lÀngre. Alla fÄr automatiskt allt och ingen behöver tÀnka sjÀlv.
2. Du behöver inte plocka upp pengar, det sker automatiskt. Du behöver inte tÀnka sjÀlv.
3. Du behöver inte köpa town portals lÀngre. Bara till att klicka och vips sÄ befinner du dig hos dina vÀnner oavsett vart de befinner sig pÄ kartan. Sen har alla gubbar town portal som standard skill, oÀndligt mÄnga ocksÄ. Du behöver inte tÀnka sjÀlv.
4. Du fÄr en magisk item frÄn ungefÀr vartannat monster du dödar.
5. Du har oÀndligt med liv och "kraft". I princip tappar vartannat monster en health potion sÄ det Àr ingen risk att dö om du inte Àr sÀmst i hela vÀrlden. "kraft" fylls pÄ automatiskt pÄ ett par sekunder, oroa dig inte för att fÄ slut pÄ det.
6. SÀmsta storyn nÄgonsin. HÀnder INGET ovÀntat, inget spÀnnande... i princip samma saker som i tvÄan. Ettans story Àr fortfarande den bÀsta. TvÄans var sÄdÀr. Treans Àr under all kritik. Du börjar i akt 1, dödar butchern. Beger dig till akt 2, dödar Belial. Beger dig till akt 3, dödar Azmodan och slutligen i akt 4 Diablo. NÄgot ovÀntat som hÀnder under vÀgen? Nej. Klar med normal? Gör dÄ exakt samma sak pÄ de tre andra svÄrighetsgraderna.
7. Miljön bjuder inte pÄ nÄgon mysik eller detaljrikedom.
8. Orkar du inte leta upp ett bra vapen? Farma femton minuter och köp sedan ett maxat pÄ auktionsmarknaden. Du behöver inte tÀnka.
9. SÀtter du in fel saker i dina vapen? Ingen fara, bara gÄ till stan och ta ut dem. Du behöver inte besvÀra dig med att tÀnka.
10. BÀst av allt... Autoaim... du behöver inte ens sikta pÄ monster lÀngre, utan det rÀcker med att du klickar nÄgonstans i nÀrheten sÄ trÀffar den automatiskt. Du behöver inte tÀnka.
11. Tror du att du ska gÄ vilse eller behöva leta efter nÄgot? Det behöver du inte oroa dig över för allt visas med pilar och blinkande punkter pÄ kartan. Du behöver inte tÀnka.
12. Dialogerna Àr under all kritik...
13. Magiska items > Legendary..... Vad tÀnkte ni dÀr Blizzard?
Enda som Blizzard har gjort svÄrare Àr att vilja stanna kvar lÀnge i spelet... Det tar ett par timmar sedan Àr spelet olidligt trÄkigt och man vill aldrig spela det igen.
Det Àr uppenbart att spelet enbart Àr optimerat för att tjÀna pengar Ät Blizzard... Med % pÄ auktionerna samt en sÄ kort och ointressant story att spelarna snabbt kommer överge spelet och dÀrav ge Blizzard möjlighet att spara in pÄ ett antal servrar. Allt Àr sÄ uppenbart...
SpelkÀnslan Àr HELT borta. Hela spelet Àr gjort för amatörer och det finns INGET kvar till oss fanatiker. Jag har aldrig blivit sÄhÀr besviken pÄ nÄgot spel tidigare. Vill nÄgon köpa mitt spel sÄ gÄr det bra... ge mig 200-300kr sÄ Àr det ditt!
Av alla antiklimax som spelindustrin levererat var detta det - ohotat - största... 12 Är att utveckla? HAHA! Ni borde verkligen anstÀlla killarna som gjort de tidigare Diablo-spelen och sluta vara sÄ pengakÄta... En sak har ni i alla fall försÀkrat er med hos mig; Jag kommer ALDRIG köpa ett Blizzard-spel igen!
Edit: Jag har spelat sjÀlv samt CO-OP med bÄde tvÄ och fyra vÀnner... Vi har spelat till svÄrighetsgrad Hell.
Edit2: Jag Àr inte ensam om dessa Äsikterna... Snarare verkar det som de flesta anvÀndarna delar dessa. Read User Reviews and Submit your own for Diablo III on PC - Metacritic
1 Guest(s)