September 9, 2009
Viking1962;1279803 wrote: Här är en kille som inte gillar Diablo III i alla fall, men det kan ju vara en personlig åsikt :). Citat från prisjakt. Det känns som alla uppföljare till spel idag blir fiaskon, kanske inte Deus Ex: The human Revolution då kanske, men de flesta andra spelen verkar bli det. Mitt älskade Jagged Alliance 2 efterföljare blev ju långt från bra
Ganska uppenbart att det är personliga åsikter det handlar om? 😉
July 30, 2010
Ja, det är det men det är väldigt många som avskyr spelet totalt. En av orsakerna jag spelar Diablo II är runorden och unika vapen som kan vara väldigt svåra att hitta, det finns inte i Diablo III vad jag läst. Verkar vara mer som WOW än Diablo III enligt andra då jag vägrar installera WOW
June 27, 2007
October 22, 2002
Jobbat som attans.
54,4 ton i betalvikt (allt räknas om i kilo även om det är kubik osv.) på ekipaget, 7 ställen att lossa. Gjorde mitt bästa för att kontra med lika mycket last ner till kollegan att lossa i morgon men lyckades inte riktigt fullt ut. Lastade på 6 ställen och fick ihop 8 olika poster men "bara" 47 ton i betalvikt.
Hann även med att köra 53 mil under dagen.
Nu tar jag helg!
Blir att gjuta plintar imorgon samt köra ut lite skrot till farsan. Har par-tre hundra kg som ligger. Kör ut det dit eftersom det är lättare än att åka till metallåtervinningen samt att farsan har "lite" mer som kan skrotas.
July 30, 2010
Kollade på denna Domänvärdering vad värdet på olika forum är. Sweclockers är ganska överlägsna tyvärr, men dom är väldigt små emot microsoft som har värdet 285.21 miljon kronor
www.sweclockers.com 1.5 miljon kronor
www.nordichardware.se 415,272 kronor
www.amdforum.se 149,235 kronor
www.techsweden.org 146,483 kronor
www.64bits.se 108,114 kronor
Det står också så här
* Är ett beräknat värde. Det innebär att värdet på nordichardware.se inte återger ett verkligt värde. Vår beräkning ska endast ses som vägledande och vi tar inte ansvar för hur denna data presenteras eller hanteras av våra besökare.
November 29, 2003
alrik;1279930 wrote: Stängs Grådö? Läste att det fanns några intressenter att köpa men det kanske inte blev av?
OnT:
Laddat inför plintgjutning ikväll. Dvs. varit en vänta på bolaget 😛
Det kommer inte komma besked förrens sent Juli typ.
Minns inte datum så här rakt upp och ned.
Vi som jobbat på golvet under 10år har gjort våran 3 månaders uppsägningstid nu.
Well, bara att spotta i nävarna och gå vidare.
July 10, 2003
Jobbat, satt ett kök. Några polare har gjort en cover på Loreens - euphoria, som dom vill sprida nu, Loreen - Euphoria HQ (Inzoule cover) - YouTube Nu har jag postat, bara låta internet göra sitt.
July 30, 2010
SoulBurn;1280017 wrote: Jobbat, satt ett kök. Några polare har gjort en cover på Loreens - euphoria, som dom vill sprida nu, Loreen - Euphoria HQ (Inzoule cover) - YouTube Nu har jag postat, bara låta internet göra sitt.
Proffsigt gjort. Mycket bra ljudkvalitet. Är det peruker dom använder? håret ser lite fakat ut
1 Guest(s)