February 12, 2003
Jobbat, prutat på en Megane RS, fått den till det pris jag ville ha, bullshittat banken, fått räntan jag vill ha(-ish), fått sagda bank att skicka papper till Bilia, nu väntar jag bara på att kunna åka dit och hämta åbäket. Det är inte så att det kliar lite i fingrarna, om vi säger så...
October 22, 2002
Mean Machine;1280446 wrote: Jobbat, prutat på en Megane RS, fått den till det pris jag ville ha, bullshittat banken, fått räntan jag vill ha(-ish), fått sagda bank att skicka papper till Bilia, nu väntar jag bara på att kunna åka dit och hämta åbäket. Det är inte så att det kliar lite i fingrarna, om vi säger så...
Får man säga grattis till bilköpet! (Fast det är en fransos, dock en frän sådan)
220k? Lyckades du få med en uppsättning fälgar utöver vinterdäcken?
OnT:
Söndag
Lagt ut markduk, skottat av 3 ton 8-16 fördelat på två vändor. Blir 8-16 under altanen för att slippa att någon katt trivs under samt trevligare att åla i om man behöver under.
Idag
Hämtat 1,5ton 8-16 som skottades på samt även av kärran. Grävde ur på framsidan där jag ska lägga markduk med 0-18 ovanpå för att i vår lägga ett par cm 0-4 sedan marksten på ca:80 kvadrat. Har i runda slängar "bara" 15-18 ton som ska köras bort samt 10-12 ton 0-18 som ska dit. Man slipper iaf gymma 😛
Nu är det fotboll och en öl.
February 12, 2003
Tanken är ju att hålla den så fin som möjligt så länge som möjligt, dvs låta bli att trimma (nåja, kanske ett chip), andra synliga moddar och liknande. Rätt begränsat med anledningar att köra den på vintern alls, om vi ser det från det perspektivet. Någon nytta måste min 205:a få göra också. 🙂
July 30, 2010
Delat ut tidningar och kommit hem dyngsvett som vanligt. T-shirten blir lika blöt som om det har regnat.
Fick nyss Invalid Tocken när jag loggade in på denna sida (händer väldigt sällan dock).
Spelat en remake av världens första 3D shoter Wolfenstein som är helt gratis att ladda ner och spela. Det var säkert skitkul då, men i dagens läge så känns det som ett B-spel. Man går garanterat vilse i labyrinten då det inte verka finnas nån översikts karta. Hakkorsen är utbytta mot ett W liknande symbol på flaggorna. Här är länken om nån vill testa spelet Downloads - Wolfram Game - Mod DB. Att det står 60 FPS beror på att jag nästan alltid kör med v-sync påslaget i spel 🙂
[Image Can Not Be Found]
4 Guest(s)