July 30, 2010
Tankat ner Zorin OS 6 x64 bit Zorin OS - Home . En av de snabbare Linux systemen jag testat och denna är baserad på Ubuntu 12.04 men utan Unity skräpet. Får se när jag installerar det på nån dator. Zorin OS 5 hade problem med att översätta menyer m.m. till det valda språket man ville ha det på, får hoppas att det är fixat i denna versionen
October 22, 2002
Kom iväg tidigare än jag trott så jag var loss i Ljusdal redan kl:20. Nu står jag still i Bollnäs där jag ska börja lasta imorgon. Är iaf satans tråkigt att stå still i 9h på ett ensligt industriområde. Tur att det är ytterst sällan jag behöver bo i hytten.
July 30, 2010
Läst lite om den nya 1.0.3 patchen till Diablo III. Blizzard är inte populära då dom har höjt kostnaden för att reparera sin utrustning med väldigt mycket. Det är svordomar i så gott som alla poster 😀 Patch 1.0.3 Design Preview - Diablo III
March 14, 2001
Skulle nog egentligen jobbat idag, bara jobbat två dagar den här veckan, men det bangade jag i. Så har istället haft en väldans glidardag i solen och bara allmänt slappat. 🙂 Nästan så jag funderar på att börja jobba halvtid, allra helst över sommaren, så jäkla skönt det vore...
3 Guest(s)