June 23, 2002
Det blev
Brunch på Fåfängan
Hänga lite på centralbadet
Förfriskningar på Boheme Bistro
Skyview
Drinkar på Eken
Champagne och middag på Gondolen.
Fuckifucki.
Bajsar just nu
Senare idag skulle jag tippa på sunkiga uteserveringar med polare för att sedan käka och glo fotbollsfinalen på nåt sunkhak.
October 22, 2002
whak;1281008 wrote:
Såsat runt
Nytt uttryck för att sprida sin säd? 😛
OnT:
Lördag
Klippt gräs
Eldat
Skottat grus
Ringt till ett kompispar och bjudit in oss själva med orden. - Vi tar med kött och sallad och ni bistår med potatis och grill.
Fungerar ypperligt bra att bjuda på ruggigt fin närproducerad entrecote samt hemmaodlad sallad. Var en mycket trevlig kväll!
Söndag
Kollat på TV
Ringt och tackat nej till ett bröllop
Ska snart fara ut till mina föräldrar för att hjälpa till att lägga ut farfars S70 på blocket.
July 30, 2010
DrPepper;1281053 wrote: Men usch. Alltid roligt med variation ju.
OnT:
Vaknat
Blivit förbannad över att BBB fuckar ur för andra dagen i rad
Försökt söka jobb
Duschat
Tvättstugan
Jag lider med dig
Att Bredbandsbolaget lägger av borde vi användare vant oss vid nu 😀 För mig hände det ett par gånger på ett par veckor och det tog 6 - 8 timmar innan dom fixade det båda gångerna. Inte drar dom av nåt som kompensation, ynkligt tycker jag. Jag själv måste flytta till en annan ort om jag ska byta eftersom det inte finns nåt större urval av bredband i denna håla jag bor i
August 18, 2006
Viking1962;1281058 wrote: Jag lider med dig
Att Bredbandsbolaget lägger av borde vi användare vant oss vid nu 😀 För mig hände det ett par gånger på ett par veckor och det tog 6 - 8 timmar innan dom fixade det båda gångerna. Inte drar dom av nåt som kompensation, ynkligt tycker jag. Jag själv måste flytta till en annan ort om jag ska byta eftersom det inte finns nåt större urval av bredband i denna håla jag bor i
Ny kund sedan februari, men visst har man läst lite om BBB å driftproblem innan, men det är samma sak här. Man kan välja mellan Comhem eller BBB. En genrell felsökning här tar 24timmar, men med tanke på att internet har gått ner på exakt samma tid 2dar i rad tyder ju på att de utsätts för någon form av DDoS attack..
1 Guest(s)