July 30, 2010
DrPepper;1281065 wrote: Ny kund sedan februari, men visst har man läst lite om BBB å driftproblem innan, men det är samma sak här. Man kan välja mellan Comhem eller BBB. En genrell felsökning här tar 24timmar, men med tanke på att internet har gått ner på exakt samma tid 2dar i rad tyder ju på att de utsätts för någon form av DDoS attack..
Mitt bredband var nere hela dagen igår 2012-07-03 och kom igång när jag vaknade idag. Det är planerat arbete 2012-07-06 där jag bor och två andra ställen så internet kommer att vara nere igen, fast mellan 00:00 - 06:00 på natten Driftinformation - Kundservice - Privat - Bredbandsbolaget
Jag har varit utan bredband i två dagar också fast det var för några år sedan
July 30, 2010
Hoppsan, idag är det visst min 50 års dag :o. Tiden går alldeles för fört :(. 50 låter vidrigt högt både när man söker jobb och annat. Säger man att man är 50 år på nätet när man spelar spel så blir ungdomarna chockade nästan
Jag är sedan länge reggad på guru3d forumet. Fick till och med ett grattis på födelsedagen därifrån 😀
November 29, 2003
Viking1962;1281156 wrote: Hoppsan, idag är det visst min 50 års dag :o. Tiden går alldeles för fört :(. 50 låter vidrigt högt både när man söker jobb och annat. Säger man att man är 50 år på nätet när man spelar spel så blir ungdomarna chockade nästan
Jag är sedan länge reggad på guru3d forumet. Fick till och med ett grattis på födelsedagen därifrån 😀
Grattis din gamla gubbe. 😉
OOn topic.
Hittils har man bara hunnit med att käka frukost och kikat runt på nätet.
July 30, 2010
Installerade nVidia driver v304.79 beta, men den var inte så bra. Det blev nån lustig skugga (heter det ghosting?) när man scrollade fort i webbläsaren och den fanns även i spel. Fick återgå till v301.42 och då försvann skuggan
Fick 1000:- av morsan och hennes sambo i födelsedagspresent. Pengar är alltid välkommet 🙂
March 14, 2001
Dehman, 2 mån, inte dåligt. Nöjde mig med snudd på fyra veckor, men jag har en hel hög sparade semesterdagar kvar efter det. När jag har haft mina 12 (eller kanske 14) dagar nu har jag nog 34 dagar kvar om jag inte minns fel, dagarna räcker länge när man bara jobbar fyra dagar i veckan. 🙂
Det får nog bli lite mer ledighet senare, troligen en utlandsresa när vintern är som jävligast här.
March 10, 2002
Snorch;1281219 wrote: Dehman, 2 mån, inte dåligt. Nöjde mig med snudd på fyra veckor, men jag har en hel hög sparade semesterdagar kvar efter det. När jag har haft mina 12 (eller kanske 14) dagar nu har jag nog 34 dagar kvar om jag inte minns fel, dagarna räcker länge när man bara jobbar fyra dagar i veckan. 🙂
Det får nog bli lite mer ledighet senare, troligen en utlandsresa när vintern är som jävligast här.
Hehe, har studerat i tre år och precis avslutat alla mina uppdrag på extrajobb, så tänkte ta det lugnt tills jag börjar mitt nya jobb i september. 🙂
1 Guest(s)