November 27, 2003
d1anny2;1282685 wrote: Försökt skriva till nhw om den artikel jag söker. Dock får man ingen bekräftelse på att kontaktformuläret är skickat så jag har nog fått iväg 5-6 stycken. Pga den där jävla spamtexten man ska skriva av som nu sett till att dom blir mer eller mindre spammade.
Maila [email]henrik@nordichardware.com[/email] istället annars. Jag känner inte igen artikeln du söker tyvärr.
July 30, 2010
Kommer AMD skippa piledriver? jag som ivrigt väntar på att FX-8350 ska släppas 🙁
AMD to skip Piledriver and place hopes on Steamroller?
December 6, 2006
Mean Machine;1282839 wrote: Blivit bräckt av farsan som fick för sig att köpa en Focus RS med 403hk och ett jävligt najs sound. Den är dock hemsk inuti jämfört med Meganen, men frånåkt blir man rakt fram i alla fall.
Se där ja.. är de Autotech som är skyldig till de 403hk under huven ? 🙂
Bild ?? 🙂
July 30, 2010
d1anny2;1282844 wrote: Sweclockers står lågt i kurs här? Må dock säga att det var en bra artikel. Var arton år sen jag byggde dator sist så jag behövde bli ledd av en fast hand.
Flera av oss här har blivit avstängda på sweclockers för alltför konstiga saker som man inte borde bli avstängd för. Jag vet inte riktigt varför dom stängde av mig, men det stod nåt att jag hade spammat på deras sida upprepade gånger. Sweclockers menar troligen att jag länkat till andra svenska forum. Skitsamma, IQ nivån på det där forumet är skrämmande låg med undantag
February 12, 2003
opA87;1282846 wrote: Se där ja.. är de Autotech som är skyldig till de 403hk under huven ? 🙂
Bild ?? 🙂
Jo, det är Autotech-paket på den. Bilen har hunnit gå 1670 mil också. Den här är det: Ford Focus RESERVERAD RS Autotech (403hk) | Stockholm
Ska fixa lite video på den när vi hämtar den på tisdag kväll, tänkte jag.
December 11, 2002
Mean Machine;1282859 wrote: Jo, det är Autotech-paket på den. Bilen har hunnit gå 1670 mil också. Den här är det: Ford Focus RESERVERAD RS Autotech (403hk) | Stockholm
Det är verkligen ingen fröjd att titta i motorrummet på dom där alltså... Blir lika besviken varje gång jag ser att det är en sketen volvosnurra.
*edit* Har den redan fått fem oljebyten? Herrejösses, OCD någon?
October 14, 2007
Mean Machine;1282859 wrote: Jo, det är Autotech-paket på den. Bilen har hunnit gå 1670 mil också. Den här är det: Ford Focus RESERVERAD RS Autotech (403hk) | Stockholm
Mr. Klar Senior: "kan ju inte åka Megane ner till Belgien .. måste skaffa något vettigt -> Focus RS: Add-to-cart" 🙂
Snacka om impulsköp
February 12, 2003
ME4ME;1282869 wrote: Mr. Klar Senior: "kan ju inte åka Megane ner till Belgien .. måste skaffa något vettigt -> Focus RS: Add-to-cart" 🙂
Snacka om impulsköp
Hehe, farsan har inte samma efternamn. Skojigt nog. Meganen är faktiskt lite trängre, speciellt baksätet, det är mycket trängre. Oh well, ska bli kul att se hurdan impulskontroll farsan har på Autobahn när han har 400hk under högerfoten.
Å andra sidan så har han planerat nybilsköp i någon månad nu, han har bara inte vetat vad. Lika bra att han unnar sig något roligt, det senaste han hade som var kul var en Mazda 323 GT-X i mitten av 90-talet.
1 Guest(s)