October 14, 2007
July 30, 2010
Skaplig krasch med en bil i Ryssland. Han kliver ut nästan helt oskadd Se den våldsamma krocken | Olyckor | Nyheter | Webbtv | Aftonbladet
Jag vet inte hur gammalt klippet är dock
October 22, 2002
Onsdag
Besiktade en släpkärra jag har med blankt papper. Släpet har legat ute på annons i drygt 2v, en man har ringt och sagt om den blir besiktad så köper han den.
Torsdag
Skickade ett sms till mannen med info om däck samt att den är besiktad och om intresset kvarstår så ska han höra av sig. Han ringde och ska ha släpet osett och ska sätta in handpenning ikväll. Nästa helg är jag ett släp fattigare men 17k rikare. Kan nämnas att jag haft släpet i 2 år och säljer det med nästan 10k i vinst. Tänk om alla affärer vore så bra!
June 3, 2011
March 10, 2002
DrPepper;1284772 wrote: Försöker knåpa ihop en design på hemsida, Inte det lättaste saknar brinnande intresset samt inte kodat HTML och CSS på säkert 12-15år
Om någon har tråkigt får ni gärna ge det ett försök å hjälpa mig
July 30, 2010
**Suck** Det verkar som Webhallens FX-8350 drar ut rejält på tiden. Det står "Nästa leverans förväntas komma 2012-12-03". Tur att jag avbeställt allt från Webhallen. När jag ser en ska jag kasta mig över beställknappen om den är finns tillgänglig på nån av mer pålitliga sidorna
April 2, 2012
Viking1962;1284781 wrote: **Suck** Det verkar som Webhallens FX-8350 drar ut rejält på tiden. Det står "Nästa leverans förväntas komma 2012-12-03". Tur att jag avbeställt allt från Webhallen. När jag ser en ska jag kasta mig över beställknappen om den är finns tillgänglig på nån av mer pålitliga sidorna
Varför inte beställa en FX-8320 istället?
July 30, 2010
Jag vill ha den snabbaste möjliga processorn. Jag är tveksam att det går att överklocka så att FX-8320 kommer upp lika bra som en överklockad FX-8350. Det är ju trots allt 500MHz skillnad
[Edit]
WTF!!!! nu har webhallen helt plötsligt 19 stycken hos leverantören? tidigare idag så stod det att nästa leverans kommer i December. Detta är över mitt förstånd :scratch: Har i alla fall gjort en beställning och hoppas att jag får mina grejer nästa vecka
July 30, 2010
Såg att Webhallen har 1st. FX-8350 processor hos deras leverantör, undrar vem som blir den lyckligt lottade personen som får den? 🙂 Det lär ju inte vara jag i alla fall. Jag avbeställde ju en order och gjorde en ny, så det är garanterat att jag ramlat ner i turordningen
June 13, 2012
DrPepper;1285032 wrote: Vaknat
Duschat
Åkt till praktiken -Städat,Rensat lager samt gått igenom bärbara datorer som ska slaktas på reservdelar
Åkt hem
Käkat middagInsett att min handläggare på arbetsförmedligen är totalt knäpp..
Gett skamliga förslag och blinkat med ögat?
1 Guest(s)