Vad har du gjort idag?|Page 494|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad har du gjort idag?
Marcus Heinemo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 558
sp_UserOfflineSmall Offline
9861
November 24, 2012 - 3:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine;1285491 wrote: Parkerat 406:an i Alby över helgen. Hoppas den är totalt rensad/uppeldad när jag åker och hämtar den på söndag.

Dåligt köp?

Tord Nilsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1216
9862
November 24, 2012 - 3:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag fick mail från battlenet.com som jag inte vet vad dom snackar om. Jag spelar varken Diablo III eller World of Warcraft. Så jag har inga konton som jag kan sälja. Är detta fejk eller? Mailen låg i skräpkorgen. Mailen var skickat från [EMAIL=noreply@battle.com]noreply@battle.com[/EMAIL] (nightshade292k9@yahoo.com)

Greetings!

We have already noted that you are trying to sell your personal World of Warcraft Diablo III account (s).
Terms of Use
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership. You must complete the steps below to secure the account and your computer.

STEP 1: ACCOUNT INVESTIGATION
We now provide a secure website for you to verify that you have taken the appropriate steps to secure the account, your computer, and your email address. Please go to this site and follow the instructions:
http://www.battle.com/support/article/securitywebform

STEP 2: VERIFY YOUR SUBMISSION WAS RECEIVED
We will contact you with further instructions once we have received and processed your submission. If you do not receive a reply within 48 hours of submitting this form, please resend it from the address listed above.

Please be aware that if unauthorized access to this account, it may lead to further action against the account.

Fare Thee Well,

Game Master Dunarthra
Customer Services
Blizzard Entertainment

Edit:
Märkte nu att länken i mailen inte gick dit som texten visar utan hit , så det är fejk. Tur att jag inte tryckte på den 😀

Edit
Sorry, att jag skrev dit länken. Tänkte inte med huvudet som vanligt

DrPepper
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 960
9863
November 24, 2012 - 3:57 pm
sp_Permalink sp_Print

d1anny2;1285488 wrote: Finns inget dåligt väder, bara sura gubbar. 😉

Skulle väl vara det då, men skulle väl inte kalla mig bitter, vänta tills imorgon bitti när jag ska upp klockan 6 för att tvätta..

Viking1962;1285495 wrote: Jag fick mail från battlenet.com som jag inte vet vad dom snackar om. Jag spelar varken Diablo III eller World of Warcraft. Så jag har inga konton som jag kan sälja. Är detta fejk eller? Mailen låg i skräpkorgen. Mailen var skickat från [email]noreply@battle.com[/email] (nightshade292k9@yahoo.com)

S.K phising..Bara å radera skiten, Om inte annat finns det väl en anledning att det hamnar i skräpposten och inte inboxen

Sanca
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 308
9864
November 25, 2012 - 8:39 am
sp_Permalink sp_Print

Vaknat och kissat.

Tord Nilsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
9865
November 25, 2012 - 5:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag kan inte begripa varför alla snabbmatsrätter ska ha broccoli i maten. Det är inte ens gott. Jag får pilla bort dessa äckliga gröna saker varje gång jag ska äta. Snart har dom väl broccoli i soldatens ärtsoppa också

DrPepper
Kommer du hit ofta?
Medlem
9866
November 25, 2012 - 6:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Viking1962;1285533 wrote: Jag kan inte begripa varför alla snabbmatsrätter ska ha broccoli i maten. Det är inte ens gott. Jag får pilla bort dessa äckliga gröna saker varje gång jag ska äta. Snart har dom väl broccoli i soldatens ärtsoppa också

Lägg ner tid på att laga riktigt mat istället, då är Broccoli gott..I Snabbmat är det bara rena sörjan.

OnT:

Vaknade runt klockan 06:00
Tvättstuga kl 6:30-9:30
Städat
Duschat
Åkt in till city och shoppade lite.
Handlat "mat"
Gjort Äppelpaj

Tord Nilsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
9867
November 25, 2012 - 6:30 pm
sp_Permalink sp_Print

DrPepper;1285536 wrote: Lägg ner tid på att laga riktigt mat istället, då är Broccoli gott..I Snabbmat är det bara rena sörjan.

OnT:

Vaknade runt klockan 06:00
Tvättstuga kl 6:30-9:30
Städat
Duschat
Åkt in till city och shoppade lite.
Handlat "mat"
Gjort Äppelpaj

Är tyvärr för lat 🙂

BTW, kan flash orsaka blåskärm på datorn? min dator har kraschat två gånger nyligen då jag skulle se youtube klipp. Annars har det inte hänt nåt. Fast min dator har varait ganska ostabil på senare tid oavsett processor och minnen. Kan moderkortet ha gjort sitt? eller ännu värre nätdelen Corsair HX620W. Har aldrig haft problem med nätdelen innan. Mitt Gigabyte GA-990FXA-UD7 v1.0 ska jag byta ut ändå för det var det sämsta jag kan ha köpt, ska dock behålla det ifall morsan behöver en ny dator. Blir ett Asus Sabertoot R2.0 nästa gång

DrPepper
Kommer du hit ofta?
Medlem
9868
November 25, 2012 - 7:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Viking1962;1285537 wrote: Är tyvärr för lat 🙂

BTW, kan flash orsaka blåskärm på datorn? min dator har kraschat två gånger nyligen då jag skulle se youtube klipp.

Tydligen är du det 🙂

Nej en dator ska inte få blåskärm av att flash crashar. Kolla i loggen för bluescreens vad den säger.

DrPepper
Kommer du hit ofta?
Medlem
9869
November 26, 2012 - 8:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Gått in på sista praktik veckan..

CrOOs
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 161
9870
November 26, 2012 - 9:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Dagens erfarenhet: Ja det går att svänga av i infarten till en rondell. Det gjorde en bil framför mig idag, tur att jag är vaken bakom ratten.

DrPepper
Kommer du hit ofta?
Medlem
9871
November 28, 2012 - 6:37 am
sp_Permalink sp_Print

Nyss Vaknat, nu väntar kaffe och sen är det bara 2 dagar kvar på praktiken..

Dan Bergsten_1
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 297
9872
November 28, 2012 - 9:59 am
sp_Permalink sp_Print

Just vaknat i Trinidad&Tobago. Frukost nu och sen ut på stan för att köpa kläder eftersom väskan kommit på avvägar. Ser nämligen inte fram emot 4v på en båt med ett par kalsonger.

PhR34k
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 434
9873
November 28, 2012 - 4:12 pm
sp_Permalink sp_Print

d1anny2;1285592 wrote: Just vaknat i Trinidad&Tobago. Frukost nu och sen ut på stan för att köpa kläder eftersom väskan kommit på avvägar. Ser nämligen inte fram emot 4v på en båt med ett par kalsonger.

Fu.

Marquzz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1433
9874
November 29, 2012 - 9:02 am
sp_Permalink sp_Print

d1anny2;1285592 wrote: Just vaknat i Trinidad&Tobago. Frukost nu och sen ut på stan för att köpa kläder eftersom väskan kommit på avvägar. Ser nämligen inte fram emot 4v på en båt med ett par kalsonger.

Nu får du bestämma dig, är du på Trinidad eller på Tobago?

Dan Bergsten_1
Kommer du hit ofta?
Medlem
9875
November 29, 2012 - 4:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Säg det. Kanske man säger Trinidad på dagen och Tobago på natten. Isf är jag nu utanför Trinidad.

Marquzz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1433
9876
November 29, 2012 - 7:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja, det är ju två öar, varav den ena heter Trinidad (den stora) och den lilla heter Tobago 🙂

Befann mig själv på Trinidad juli-november 2011 med båten, bra ställe eftersom det är utanför orkanbältet och många faciliteter om man behöver fixa saker. Dock inget roligt ställe i övrigt.

Ska ni segla runt bland öarna?

Dan Bergsten_1
Kommer du hit ofta?
Medlem
9877
November 30, 2012 - 5:58 am
sp_Permalink sp_Print

Du har så rätt. Min okunskap gör ont.
Men jag befann mej iallafall på Trinidad. Dessvärre ingen segling bland öarna. Istället ska riggen jag är på till Togo av alla ställen. Så när vi väl far så är där fyra veckor öppet hav att se fram emot.
Inget bra ställe säjer du? De få mänskorna jag mött har varit helsköna. Aaalrajt, t'anks och di ailaand. Trevlig dialekt.

Ctrl
Varberg
Member
Medlem
Forum Posts: 10355
9878
December 3, 2012 - 8:01 am
sp_Permalink sp_Print

Vaknat och börjat fundera på var jag har min lilla snöskyffel. Brukar alltid ha en liggandes i bilen på vintern.
[Image Can Not Be Found]

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”

DrPepper
Kommer du hit ofta?
Medlem
9879
December 3, 2012 - 9:27 am
sp_Permalink sp_Print

Vaknat upp och tänkt..Fan underbart behöver jag inte gå till praktiken och den där Toffeln till chef..Men vad händer? Jo självklart har Toffeln fått för sig att jag ska ha förlängd praktik..!

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
9880
December 3, 2012 - 10:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Jobbade en extradag förra veckan. 4 dagar och 210 mil, utforskade delar Hälsingland via småvägar pga kortaste vägen samt en avstängd E4. Fyllde även år i fredags och hade familjen över på fika och tårta. Lördagen var några kompisar över och vi bjöd på mat. Oxfilé, pananna med vitlök/persiljesmör. Fint att ha en brorsan som jobbar på slakteri ibland så man kan handla schysst kött till bra pris.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 417
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL