July 30, 2010
Jag fick mail från battlenet.com som jag inte vet vad dom snackar om. Jag spelar varken Diablo III eller World of Warcraft. Så jag har inga konton som jag kan sälja. Är detta fejk eller? Mailen låg i skräpkorgen. Mailen var skickat från [EMAIL=noreply@battle.com]noreply@battle.com[/EMAIL] (nightshade292k9@yahoo.com)
Greetings!
We have already noted that you are trying to sell your personal World of Warcraft Diablo III account (s).
Terms of Use
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership. You must complete the steps below to secure the account and your computer.STEP 1: ACCOUNT INVESTIGATION
We now provide a secure website for you to verify that you have taken the appropriate steps to secure the account, your computer, and your email address. Please go to this site and follow the instructions:
http://www.battle.com/support/article/securitywebformSTEP 2: VERIFY YOUR SUBMISSION WAS RECEIVED
We will contact you with further instructions once we have received and processed your submission. If you do not receive a reply within 48 hours of submitting this form, please resend it from the address listed above.Please be aware that if unauthorized access to this account, it may lead to further action against the account.
Fare Thee Well,
Game Master Dunarthra
Customer Services
Blizzard Entertainment
Edit:
Märkte nu att länken i mailen inte gick dit som texten visar utan hit
Edit
Sorry, att jag skrev dit länken. Tänkte inte med huvudet som vanligt
August 18, 2006
d1anny2;1285488 wrote: Finns inget dåligt väder, bara sura gubbar. 😉
Skulle väl vara det då, men skulle väl inte kalla mig bitter, vänta tills imorgon bitti när jag ska upp klockan 6 för att tvätta..
Viking1962;1285495 wrote: Jag fick mail från battlenet.com som jag inte vet vad dom snackar om. Jag spelar varken Diablo III eller World of Warcraft. Så jag har inga konton som jag kan sälja. Är detta fejk eller? Mailen låg i skräpkorgen. Mailen var skickat från [email]noreply@battle.com[/email] (nightshade292k9@yahoo.com)
S.K phising..Bara å radera skiten, Om inte annat finns det väl en anledning att det hamnar i skräpposten och inte inboxen
August 18, 2006
Viking1962;1285533 wrote: Jag kan inte begripa varför alla snabbmatsrätter ska ha broccoli i maten. Det är inte ens gott. Jag får pilla bort dessa äckliga gröna saker varje gång jag ska äta. Snart har dom väl broccoli i soldatens ärtsoppa också
Lägg ner tid på att laga riktigt mat istället, då är Broccoli gott..I Snabbmat är det bara rena sörjan.
OnT:
Vaknade runt klockan 06:00
Tvättstuga kl 6:30-9:30
Städat
Duschat
Åkt in till city och shoppade lite.
Handlat "mat"
Gjort Äppelpaj
July 30, 2010
DrPepper;1285536 wrote: Lägg ner tid på att laga riktigt mat istället, då är Broccoli gott..I Snabbmat är det bara rena sörjan.
OnT:
Vaknade runt klockan 06:00
Tvättstuga kl 6:30-9:30
Städat
Duschat
Åkt in till city och shoppade lite.
Handlat "mat"
Gjort Äppelpaj
Är tyvärr för lat 🙂
BTW, kan flash orsaka blåskärm på datorn? min dator har kraschat två gånger nyligen då jag skulle se youtube klipp. Annars har det inte hänt nåt. Fast min dator har varait ganska ostabil på senare tid oavsett processor och minnen. Kan moderkortet ha gjort sitt? eller ännu värre nätdelen Corsair HX620W. Har aldrig haft problem med nätdelen innan. Mitt Gigabyte GA-990FXA-UD7 v1.0 ska jag byta ut ändå för det var det sämsta jag kan ha köpt, ska dock behålla det ifall morsan behöver en ny dator. Blir ett Asus Sabertoot R2.0 nästa gång
August 18, 2006
Viking1962;1285537 wrote: Är tyvärr för lat 🙂
BTW, kan flash orsaka blåskärm på datorn? min dator har kraschat två gånger nyligen då jag skulle se youtube klipp.
Tydligen är du det 🙂
Nej en dator ska inte få blåskärm av att flash crashar. Kolla i loggen för bluescreens vad den säger.
August 17, 2001
Ja, det är ju två öar, varav den ena heter Trinidad (den stora) och den lilla heter Tobago 🙂
Befann mig själv på Trinidad juli-november 2011 med båten, bra ställe eftersom det är utanför orkanbältet och många faciliteter om man behöver fixa saker. Dock inget roligt ställe i övrigt.
Ska ni segla runt bland öarna?
June 13, 2012
Du har så rätt. Min okunskap gör ont.
Men jag befann mej iallafall på Trinidad. Dessvärre ingen segling bland öarna. Istället ska riggen jag är på till Togo av alla ställen. Så när vi väl far så är där fyra veckor öppet hav att se fram emot.
Inget bra ställe säjer du? De få mänskorna jag mött har varit helsköna. Aaalrajt, t'anks och di ailaand. Trevlig dialekt.
October 22, 2002
Jobbade en extradag förra veckan. 4 dagar och 210 mil, utforskade delar Hälsingland via småvägar pga kortaste vägen samt en avstängd E4. Fyllde även år i fredags och hade familjen över på fika och tårta. Lördagen var några kompisar över och vi bjöd på mat. Oxfilé, pananna med vitlök/persiljesmör. Fint att ha en brorsan som jobbar på slakteri ibland så man kan handla schysst kött till bra pris.
2 Guest(s)