June 13, 2012
DrPepper;1286012 wrote: Fick så bra pröjs via FSK, så vi förlänge det som en ekonomiskt lösning för min skull..
Men får se något positivt ur att jag inte är kvar, får dejta min f.d kollega 🙂
Be chefen dra åt helvete är väl lite tamt? En kollega berättade om en gubbe ombord på riggen han var som gick in till chefen och drog en yxa i skrivbordet.
Men win att dejta kollegan.
July 30, 2010
Konstiga saker händer på mitt konto. Det står att jag kommer att få en lön på 772kr. WTF!! Jag har ju inte jobbat och så fick jag ju lönen förra månaden för tidningsutdelningen jag gjorde. Kan det vara så att jag fått lönen uppdelad i två delar? måste fan ringa upp och kolla, i såna fall har jag fått för mycket pengar från soss, som i sin tur redan har glömt att dra av förra lönen i normberäkningen för denna månad. Så jobbigt när man får pengar från tre håll samtidigt, speciellt om man inte vet om man kommer få pengar eller inte
Jag jobbade precis i ett månadsskifte så det kan ju vara orsaken till att jag fått delad lön
August 18, 2006
Viking1962;1286149 wrote: Konstiga saker händer på mitt konto. Det står att jag kommer att få en lön på 772kr. WTF!! Jag har ju inte jobbat och så fick jag ju lönen förra månaden för tidningsutdelningen jag gjorde. Kan det vara så att jag fått lönen uppdelad i två delar? måste fan ringa upp och kolla, i såna fall har jag fått för mycket pengar från soss, som i sin tur redan har glömt att dra av förra lönen i normberäkningen för denna månad. Så jobbigt när man får pengar från tre håll samtidigt, speciellt om man inte vet om man kommer få pengar eller inte
Jag jobbade precis i ett månadsskifte så det kan ju vara orsaken till att jag fått delad lön
Ring och fråga, men de där 772kr är nog snarare semesterersättning eller dyl.
OnT:
Lyckats få mig själv avstängd från sweclockers, jävla p12:or..
Gjort janson för första gången i mitt liv, reslutat= sådär..Farsans blir klart godare..
July 30, 2010
DrPepper;1286159 wrote: Ring och fråga, men de där 772kr är nog snarare semesterersättning eller dyl.
OnT:
Lyckats få mig själv avstängd från sweclockers, jävla p12:or..
Gjort janson för första gången i mitt liv, reslutat= sådär..Farsans blir klart godare..
Hur blev du avstängd på sweclockers? Har du samma nick som här så står det inget om att du är avstängd
August 18, 2006
Viking1962;1286164 wrote: Hur blev du avstängd på sweclockers? Har du samma nick som här så står det inget om att du är avstängd
Battlefield 1942 blir gratisspel - Sidan 6 - Nyhetskommentarer - SweClockers.com
För att jag kollade någon idiot, och bad personen gå och lägga sig då han drog paraleller med att FSP och AceOfSweden är samma skit..
Nej, använder ett annat nick borta på sweclockers så är lite hemlig av mig, men det är bara en 3 dagars vila..
July 30, 2010
DrPepper;1286166 wrote: För att jag kollade någon idiot, och bad personen gå och lägga sig då han drog paraleller med att FSP och AceOfSweden är samma skit..
Nej, använder ett annat nick borta på sweclockers så är lite hemlig av mig, men det är bara en 3 dagars vila..
Konstigt att inte redaktören Dimestam inte blir avstängd också då han kallade nån P12. Han ska väl vara neutral och inte ens skriva nåt i trådarna
July 30, 2010
Där man kan köpa spel väldigt billigt Humble, finns det bara spelen som syns på sidan? det var ju inte så mycket. Legend Of Grimrock var ju det enda som var intressant. Finns även på för Linux såg jag 🙂 och man får betala så mycket eller lite som man vill, men man måste betala minst 6.39 dollar för två av spelen som fann där, därav en var Legen Of Grimrock
March 10, 2003
Viking1962;1286210 wrote: Där man kan köpa spel väldigt billigt Humble, finns det bara spelen som syns på sidan? det var ju inte så mycket. Legend Of Grimrock var ju det enda som var intressant. Finns även på för Linux såg jag 🙂 och man får betala så mycket eller lite som man vill, men man måste betala minst 6.39 dollar för två av spelen som fann där, därav en var Legen Of Grimrock
Det varierar vilka bundles som finns på de där olika sidorna. Mestadels är det indie spel. Jag har mestadels köpt från indieroyal snarare än Humble då de haft spel som lockat mig mer. Dock inte det senaste. Nackdelen är att efter alla de köpen jag gjort så brukar det efter ett tag
dyka upp dubletter på dessa. Det är inte allt för stor variation, deå de oftast har de vanligaste stora som lock erbjudanden.
Kolla Indie Game Bundles om du vill ha koll på vilka Bundles som är rullande.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 13, 2012
Jobbat, tittat på havet, druckit gott kaffe samt läst ut metro 2033. En ukrainsk tekniker ombord mena att den inte var något vidare, men jag menar att den är helt klart läsvärd. Ersättare blir: the davinci code, som var så hejdlöst stor för snart tio år sedan. Flera bekanta sa att den var fenomenal men jag vägrade ge efter för hypen. Nu har den den kallat, låtse vad plagiatören tjänat sina miljoner med...
July 30, 2010
Har installerat Windows 8 trots att jag hatar Modern UI väldigt mycket egentligen. Allt är inte dåligt, snabbheten är klart bättre och så går det att få det ganska bra om man moddar Windows 8. Jag ser knappt inte till Modern UI längre faktiskt :). Start8, Windows Tweaker v4.01, Ribbon Disabler m.m. har hjälpt till mycket. Har även gjort så att att Windows 8 loggar in av sig självt utan att man behöver skriva in lösen varje uppstart av Windows. Testade Left 4 Dead och märkte att spelet flöt på bra mycket bättre än tidigare
En bug är att CDDVDBlu-Rayspelaren inte syns efter installationen. Man måste skriva in reg.exe add "HKLMSystemCurrentControlSetServicesatapiController0" /f /v EnumDevice1 /t REG_DWORD /d 0×00000001 som administratör i kommandotolken
reg.exe add "HKLMSystemCurrentControlSetServicesatapiController0" /f /v EnumDevice1 /t REG_DWORD /d 0×00000002 om man har mer än en drive
Om kommandot INTE funkar så radera x:et i /d 0×00000001 och sätt dit ett nytt x i kommandotolken. Vet inte varför det är så, fel tecken????
1 Guest(s)