July 30, 2010
Dehman;1288826 wrote: Har 0406227510 ringt dig? | Vemringde.se
Tack, ska kolla sidan
[Edit]
Verkar vara nån telefonsäljare (Connectingsweden) om man läser kommentarerna på den sidan Dehman länkade till. Kul för dem att min telefon nästan jämt är avstängd då 😀
[Edit]
Verkar som scrollhjulet på min MX510 mus börjar ge upp 🙁 Mycket irriterande när scrollningen stannar upp hela tiden. Blir väl att investera en ny mus igen då 🙁
July 28, 2003
Bjornsson;1288858 wrote: Det höga priset och den långa återbetalnings tiden är väl svår att motivera egentligen 🙂
Gör det mest för att jag är teknik intresserad och sedan kul om man få ner elräkningen några kronor 🙂
Jag är för teknik och miljö.
Men jag räkna på vattenfalls lilla paket som jag tror kostade 50000kr och det skulle ta typ 24,6 år innan den betalt av sig men garantin gäller bara i 25 år.
August 18, 2006
Viking1962;1288797 wrote: Jo det måste kännas rätt annars är det ju en ren plåga att gå till jobbet.
Precis, denna vecka gör jag varken mer eller mindre på praktiken och bitter som få är man också har jag märkt. I övrigt trevligt att ens handläggare börjat inse att det är något fluffens som pågår.
February 12, 2003
Idag har jag imponerats över Telenors kundtjänst. Jag ringde dem igår och förbarmade mig över mitt ZTE MF821D som inte fungerar med någon som helst vettig router. Det stöds förvisso av Dovados skräp, men jag förklarade mina erfarenheter av Dovado-routers som krävde en hard reset var 20:e timme, båda mina ex var lika fantastiska. Förklarade även att jag var lite missnöjd över att ha blivit lovad nya uppdateringar vid tecknandet av abonnemanget som inte riktigt dök upp i tid, etc, etc.
Eftersom just deras version av MF821D kommer med en totalt custom firmware och ett webinterface för uppkoppling fungerar det inte med riktiga routers, hur mycket de än moddas med OpenWRT, etc. Jag frågade om jag inte kunde få ett Huawei E398 som de kört med tidigare, och till min enorma förvåning blev jag idag meddelad att jag kommer få ett. Förvisso open box och utan garanti, men helt gratis, för att kunna köra det på min feta TP-Link MR-3420. 🙂
Nu har nog jag fått mina 15 minuter i rampljuset, själva "uppträdandet" ägde rum igår vid 14.00-tiden. 🙂
Peak Partners vägrar att teckna kollektivavtal - Stöd de strejkande!
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2005
Kul med lite "Live" ilg@dd, var det du till höger i klippet?
Sent kanske men idag skall farsan få hjälp med hjulbyten på Lagunan.
Tidsdjuret;1288928 wrote: Kul med lite "Live" ilg@dd, var det du till höger i klippet?
Stämmer bra det..
Och ikväll är vi bjudna på konsert med Stefan Sundström av honom själv, det blev klart igår kväll. 🙂
Sundström hyllar strejkarna i Fränsta - Nyheter - http://www.dagbladet.se
"På lördag uppträder han i Tonhallen i Sundsvall.
– Hela konserten blir en hyllning till folket i Fränsta som stod upp mot callcenterföretaget, säger Stefan Sundström."
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 13, 2012
DrPepper;1288884 wrote: Precis, denna vecka gör jag varken mer eller mindre på praktiken och bitter som få är man också har jag märkt. I övrigt trevligt att ens handläggare börjat inse att det är något fluffens som pågår.
Vad då, har du avslöjat butiken och dom fått nys om det?
August 18, 2006
d1anny2;1288940 wrote: Vad då, har du avslöjat butiken och dom fått nys om det?
I det stora hela, kommer konstant fram nya saker som butikschfen är missnöjd med. Som inte jag får veta förrän min handläggare påpekar detta till mig. Stannar väl till den 1-3maj..sen blir det att hitta något nytt, så har överbevisat för min handläggare att butikschefen är full av skit!
June 13, 2012
DrPepper;1288949 wrote: I det stora hela, kommer konstant fram nya saker som butikschfen är missnöjd med. Som inte jag får veta förrän min handläggare påpekar detta till mig. Stannar väl till den 1-3maj..sen blir det att hitta något nytt, så har överbevisat för min handläggare att butikschefen är full av skit!
Säger chefen för butiken det till din handläggare för att få en ny praktikant med lönebidrag?
2 Guest(s)