July 30, 2010
Bara jag som knappt inte får igång någon video på youtube? Klippen vill inte starta alls med några få undantag. Installerade om flash ifall det var nåt med flash som var fel, men icke
[Edit] Startade upp med en Linux Mint LiveCD och det är samma problem även där, så det är alltså Youtube som är problemet
October 22, 2002
Mean Machine;1289024 wrote: Tagit mig från Hagsta Krog till Stockholm på 75 minuter.
Snittfart på 160 km/h. Ganska lättåkt mellan Gävle och Sthlm, rätt tid med lite trafik kan man rulla på rejält fort.
OnT:
Jobbat och blivit omkörd på insidan, han måste haft dödslängtan för jag skulle verkligen inte köra om en långtradare på innern.
December 6, 2006
Hänt en del i veckan men de enda värt att nämna är väl att man fått hem bilen från Autotech med monterad turbo, koppling, qiff. och en hel del mer.
393hk/660Nm på ej 100%:ig 98-okt mappning. Väntar nu på min multifuelmapp som ska gå på 50/50 E85 och 98-okt vilket förhoppningsvis ska kunna ge ~440hk/xxxNm... helsike vad bilen rör på sig nu. Ja visst.. lite ketchupeffekt har man ju med turbos men såfort man går över 2500-3000rpm så är de som att sticka iväg som ett skott.
Nöjd:)
Kostat mera än en klocka men roligt är de 😉
August 18, 2006
alrik;1289021 wrote: De är ett systemfel att samma företag kan få praktikant på praktikant av AMS utan att det leder till något fast jobb. Efter ett par tre stycken så borde det komma krav om anställning istället för att få en ny praktikant.
Det är du knappast själv om att tycka, Tyvärr så har det aldrig fungerat rent praktiskt. Vad skulle man då göra utav alla arbetslösa ungdomar etc?
June 13, 2012
DrPepper;1289062 wrote: Det är du knappast själv om att tycka, Tyvärr så har det aldrig fungerat rent praktiskt. Vad skulle man då göra utav alla arbetslösa ungdomar etc?
Där står slaget. Vad göra?
Att låta dom byta av varandra i praktik istället för att några får en anställning är inte optimalt.
Beställt boken Skitliv. Verkar intressant.
http://www.bokus.com/bok/97891.....tsmarknad/
August 18, 2006
d1anny2;1289063 wrote: Där står slaget. Vad göra?
Att låta dom byta av varandra i praktik istället för att några får en anställning är inte optimalt.
Beställt boken Skitliv. Verkar intressant.
Skitliv : Ungas villkor på en förändrad arbetsmarknad - Agnes Arpi, Victor Bernhardtz, Daniel Boyacioglu, Torun Carrfors, Jason Diakté - Bok (9789173894340) | Bokus bokhandel
Precis, det hela går som i en cirkel. t.ex slutar jag om senast 2 veckor och arbetsgivaren har redan tagit in ny praktikant som ska ersätta mig.
February 12, 2003
alrik;1289040 wrote: Snittfart på 160 km/h. Ganska lättåkt mellan Gävle och Sthlm, rätt tid med lite trafik kan man rulla på rejält fort.
Mjo, så jäkla tråkig sträcka bara... Men det var tomt. Tog det lite lugnare förbi Uppsala och därefter, förväntade mig eventuellt poliser.
February 12, 2003
Mysit med mina nya Dunlop Sport Maxx RT. Riktigt fint grepp i såväl vått som torrt när man fått bort fabriksbeläggningen efter några mils körning. 0-100 i kylan på 5.99s med en sunkig start, och runt kurvorna går det minst lika snabbt som med halvblanka Pilot Sport 3:or.
2 Guest(s)