July 30, 2010
DrPepper;1289246 wrote: Blivit mäktad förvånad över hur pass mycket dyrare minnesmoduler blivit på endast 4 månader!
Tur att man har lite i reserv. När jag skulle gå in i min köphistorik på webhallens sida så blir det bara fram en vit sida. Någon annan som handlar där som inte får fram sin historik?
August 18, 2006
Viking1962;1289249 wrote: Tur att man har lite i reserv.
Priset för 8GB(2x4GB) 1600MHz minnen ligger på 550kr, för cirka 4 månader sedan fick du 16GB för samma pris!
När jag skulle gå in i min köphistorik på webhallens sida så blir det bara fram en vit sida. Någon annan som handlar där som inte får fram sin historik?
Ja, Förslagsvis fellänkat från Webhallens sida, prova igen runt lunchtid.
February 12, 2003
Lagt ut Mazdan för försäljning.
October 22, 2002
Mean Machine;1289261 wrote: Lagt ut Mazdan för försäljning.
Nästan så det rycker lite i köptarmen....
February 12, 2003
alrik;1289278 wrote: Nästan så det rycker lite i köptarmen....
Kom och hämta. 🙂
Idag har jag kommit fram till att Brembos OEM-skivor på Megane RS suger getpung. Mina CL RC5+ såg ut såhär efter några varv på Mantorp:
[Image Can Not Be Found]
Fick även lite spontant folk som var ute efter att köpa sagda Megane, de skulle komma och kika på den imorgon.
July 30, 2010
DrPepper;1289366 wrote: Anställning väntar, nu på fredag ska papper skrivas beträffande anställning som påbörjas den 1/6 🙂
Var? där du praktiserade senast?
Själv har jag börjat ny praktik idag på Gränsö (utanför Västervik där jag bor) och hjälper till med vaktmästarjobb med tre andra killar. Finns lite fina tjejer här ute också. Bra då det var tjejtorka på min förra praktikplats
Jag såg den gigantiska båten som anlänt till Västervik. En video om ni är intresserat hur den ser ut http://www.vt.se/webbtv/#categ.....tTime=0m0s
July 30, 2010
DrPepper;1289378 wrote: syftade mer på att äntligen fått jobb.
Jo det är klart. Tjäna pengar igen är ju inte dumt 🙂
Övrigt:
Finns det nåt bra mot extremt trög mage. Jag fick ju ta i när jag skulle skita så att jag höll på att svimma av ansträngningen utan att det kom ut nåt.
July 30, 2010
Skulle bli vettskrämd att möta den här ungen en mörk natt. Ðовое лицо Джулианы - ÐœÐ¾Ñ Ð£Ð¶Ð°ÑÐ½Ð°Ñ Ð˜ÑÑ‚Ð¾Ñ€Ð¸Ñ - YouTube
Skapligt missbildad. Tycker synd om henne samtidigt. Tjernobyl offer?
Övrigt:
Blivit totalt sönderbränd av solen då jag måste vara ute då jag har sånt jobb (praktik) för tillfället. Svider lite var stans. Finns det någon bra solskyddskräm att rekommendera? jag vill inte chansa då tuberna är så dyra
July 14, 2005
Grattis DrPepper, inte fyskam eller nästan dubbelt upp mot vad jag själv får:upp:
OT: Hämtade ut och kopplade in en extern antenn till mobila bredbandet.
IP-telefonin är inte testad ännu.
Soligt och fint denna strålande varma dag, ingen ursäkt att häcka här inomhus egentligen, fast man behöver ju äta också.
July 30, 2010
DrPepper;1289432 wrote: Skrivit på anställningsavtal, så från den 10/6 börjar min provanställning med en månadslön på strax under 21.000kr/månaden, inget man säger fyfan till direkt 🙂
21000 för ett butiksjobb? eller har jag missat nåt? Avundsjuk :o, fast du bor ju i Stockholm ser jag nu och där är väl allt mycket dyrare än i småstäder som jag kommer från
August 18, 2006
Viking1962;1289440 wrote: 21000 för ett butiksjobb? eller har jag missat nåt? Avundsjuk :o, fast du bor ju i Stockholm ser jag nu och där är väl allt mycket dyrare än i småstäder som jag kommer från
Kallas arbetslivserfarenhet, lönen regleras via gällande kollektivavtalet. Sen är det inte dyrare att leva i Stockholm än mitt ute på landet.
2 Guest(s)