Vaknat, inne på andra kaffemuggen än så länge. Inget kaffe på säng denna helg inte.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 22, 2002
Snorch wrote: Då måste du hålla på med en massa annat också då för att få 10h, lasta och sånt?
Jag har lots som kör mot och i gbg där nere, tur är väl det. 🙂
Under tre veckor är det fem övernattningar samt två lotsdagar på hemmaplan och får ut uppåt 23k, kan skifta lite hit och dit beroende på hur man jobbar.Men jag har en känsla av att jag inte kommer fortsätta med denna körning, eller rent av alls för företaget jag kör åt. Får väl se hur det blir.
Lastar stycke i släpet i Västerås, bilen lastas ute. Ligger normalt på 60-70 sedlar upp till Gävle. Lossar hela åket i Gävle och lastar bilen med stycke och markplan. Byter släp mot ett som lastades upp på dagen. Lossar bilen när jag kommer till Västerås.
De brukar bli ganska precis 10h om allt går som det ska.
Nja, umgåtts med trevlig och vacker Quinna mest hela dagen och en bit in på Quällen.
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Vart hemma och städat ur en bil som jag sålde häromdagen.
Härnäst står tillagning av middag, äta densamma, raka haka, duscha och besöka Quinnan på schemat.
February 12, 2003
Dehman wrote: Äntligen blivit av med svendomen? Good for you! =DO
Har väl vaknat, käkat. Sen ska jag bege mig till Malmö för att träffa lite lumparpolare.
Du är ju något år efter, men tack för visat intresse. Det är snarare så jag hoppas på något mer seriöst den här gången. 🙂
Idag har jag vaknat, dragit mig, dragit mig lite mer och åkt till jobbet. Nu sitter jag på jobbet med ett Maximus Extreme som jag måste släpa med mig, problemet är att jag inte vet om jag ska träffa damen i fråga ytterligare en gång ikväll. Får se.
Inte hunnit med så mycket mer än morgonkaffet..
Kikade ut och konstaterade att det är inge vidare väder idag, +2 och duggregn..
🙁
Lär kunna vara slirigt på vägarna eftersom dom fortfarande är snötäckta. Kul för ungarna antar jag, själv uppskattar jag inte halka.
February 12, 2003
Min dag var riktigt jävla horribel. Först jobb, som förvisso gick helt okej, sen ringa typ trettio samtal, varpå ingen svarar. Tänker "wtf", drar till Tullinge, sitter och degar med några vänner till runt klockan ett. Då bestämmer jag mig för att dra till Statoil och ta mig en french hot dog, något jag inte borde gjort. På väg därifrån fick polisen syn på mig (i min bil) som nyligen blivit belagd med körförbud, eftersom jag inte besiktigat den i tid. De stoppar mig, kommer fram till att jag inte har något körkort och lämnar mig där jag var. Böter! o/
March 5, 2002
Mean Machine wrote: Min dag var riktigt j**la horribel. Först jobb, som förvisso gick helt okej, sen ringa typ trettio samtal, varpå ingen svarar. Tänker "wtf", drar till Tullinge, sitter och degar med några vänner till runt klockan ett. Då bestämmer jag mig för att dra till Statoil och ta mig en french hot dog, något jag inte borde gjort. På väg därifrån fick polisen syn på mig (i min bil) som nyligen blivit belagd med körförbud, eftersom jag inte besiktigat den i tid. De stoppar mig, kommer fram till att jag inte har något körkort och lämnar mig där jag var. Böter! o/
Noob.
Mean Machine wrote: Min dag var riktigt j**la horribel. Först jobb, som förvisso gick helt okej, sen ringa typ trettio samtal, varpå ingen svarar. Tänker "wtf", drar till Tullinge, sitter och degar med några vänner till runt klockan ett. Då bestämmer jag mig för att dra till Statoil och ta mig en french hot dog, något jag inte borde gjort. På väg därifrån fick polisen syn på mig (i min bil) som nyligen blivit belagd med körförbud, eftersom jag inte besiktigat den i tid. De stoppar mig, kommer fram till att jag inte har något körkort och lämnar mig där jag var. Böter! o/
:cy:
1 Guest(s)