January 12, 2004
Mean Machine wrote: Min dag var riktigt j**la horribel. Först jobb, som förvisso gick helt okej, sen ringa typ trettio samtal, varpå ingen svarar. Tänker "wtf", drar till Tullinge, sitter och degar med några vänner till runt klockan ett. Då bestämmer jag mig för att dra till Statoil och ta mig en french hot dog, något jag inte borde gjort. På väg därifrån fick polisen syn på mig (i min bil) som nyligen blivit belagd med körförbud, eftersom jag inte besiktigat den i tid. De stoppar mig, kommer fram till att jag inte har något körkort och lämnar mig där jag var. Böter! o/
:)R
återupptäckt skadeglädjen...
Inte mycket, druckit kaffe och käkat lite frukost med Quinnan än så länge..
Noll koll på vad som skall hända idag, lurar på att ev. byta termostat på bilen.. Men men.. Töväder ute så det är ju inte direkt akut.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 7, 2006
Mean Machine wrote: Min dag var riktigt j**la horribel. Först jobb, som förvisso gick helt okej, sen ringa typ trettio samtal, varpå ingen svarar. Tänker "wtf", drar till Tullinge, sitter och degar med några vänner till runt klockan ett. Då bestämmer jag mig för att dra till Statoil och ta mig en french hot dog, något jag inte borde gjort. På väg därifrån fick polisen syn på mig (i min bil) som nyligen blivit belagd med körförbud, eftersom jag inte besiktigat den i tid. De stoppar mig, kommer fram till att jag inte har något körkort och lämnar mig där jag var. Böter! o/
Tog inte du körkort för några månader sedan?
July 27, 2002
Jag kom nyss hem. Har åkt båt (ekerölinjen).
De sålde grovsnus lös för 99 kr stocken. Det var "Kort datum" men det gör inget. De står bästföre till Mars. Ibland när man köper snus på ICA så är datumet ännu sämre än så. Jag snusar inte lös men pappa köpte 25 stockar (250 dosor).
Körde en gbg rapé white till mig själv. 😛
April 24, 2007
man kan sammanfatta filmen såhär: bra och mycket nyskapande med ett konstigt slut. slutet kändes för tidig tyckte jag men den bidrog till filmen på ett sätt.
mina kompisar uppskattade inte filmen men ajg tyckte den var värd att kolla på helt klart!
7.5/10 ger jag den ;).
för mig krävs ren magi för att en film ska nå 9 eller mer i min betygsskala. 😀
April 13, 2004
obelix wrote: varit hos kirurgen på besök och blivit mätt, vägd och lite annat som de har kollat, så förhoppningsvis så ska de sätta knivien i mig inom 3 månader...
Hoppas du kommer in fortare, så du slipper dina blödningar osv 🙂
Är själv sjukskriven och tycker det är skit 😛
January 12, 2004
...kommit på att jag inom en snar framtid fyller 40...
Jalle64 wrote: Hoppas du kommer in fortare, så du slipper dina blödningar osv 🙂
Är själv sjukskriven och tycker det är skit 😛
navlen har inte "bloat" på länge nu, hade en infektion i bråcket som rörde till det...
och sjukskriven har jag varit sedan 2002, så jag har vant mig nu...
obelix wrote: ...kommit på att jag inom en snar framtid fyller 40...
Gammgube..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)