skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Relaxat, konstigt nog inte speciellt krasslig efter gårdagens övningar..
😛
Inte konstigt alls så förhärdad gammal raggare du är så. 😉
Nja, är tämligen otränad efter att ha lämnat den livsstilen bakom mej för typ 12-13 år sedan.. Men iofs, än kan gubben.
Bjornstrom wrote: [quote=skiroy][quote=ilg@dd]Relaxat, konstigt nog inte speciellt krasslig efter gårdagens övningar..
😛
Inte konstigt alls så förhärdad gammal raggare du är så. 😉
haha :)R :pray:
And your point is?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
Spelat BJ, satan vilken tur kärringen hade alltså :E lega plus ca 2k ett tag, sen går det åt helvete och kvällen slutar på - ca 1400:- haha aja nu är det slutspelat för mig ialla fall under det närmsta taget.. Tex så hade hon 6:a som startkort 2 gånger och fick 21 båda gångerna :E gudarna ler inte mot Björne :arg:
Ilg@dd: ingenting! :blink:
Edit: gick tillbaka dit och cashade ut 1500 tot, av 500 satsade.. Så totalt minus ca 400:- inte så jävla farligt... Satan vilket flyt jag hade... Körde hela bordet och dubblade på några, vann alla då hon gick över
November 21, 2005
January 7, 2006
Varit hemma å slappat. Det betyder ungefär att jag har kollat på några avsnitt av House, lagt ner lite tid på att sköta min hygien (rakat mig och borstat tänderna väldigt noga för att kompensera för att jag några gånger den senaste veckan somnat med kläderna på).
Jag har även borrat sönder en skruv som höll fast mitt moderkort, gängorna var trasiga så moderkortet gick inte att få loss på annat sätt (sydbryggan är trasig så det måste reklameras). Egentligen var det pappa som borrade, men jag hejade på och det kan ingen ta ifrån mig 😉
June 23, 2002
Idag är man ledig, så det blir att sticka till netonnet och inhandla lite kablar till en box som ska fixas.
En server som ska förnyas, eller ja få helt nya komponenter. Blir även att slänga in ytterliggare 2x600GB samt en 400GB sata2.
Ufh, rätt tråkigt för jag är så less på att mecka med datorer. Det ska bara funka.
Slipat plast och spackel på en Porsche i 8 timmar..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)