January 13, 2003
Råkade av enb händelse se att Atava själva har förnyat min gamla bilförsäkring som jag avslutade till 08-06-30 och vilket jag fick bekräftat. Så nu har jag haft dubbla bilförsäkringar á 1000kr/st/månad mot min vetskap, vilka punkter är det man ska anmälla dom för när de gjort så tyst bakom ryggen på en?
August 16, 2004
beta wrote: Råkade av enb händelse se att Atava själva har förnyat min gamla bilförsäkring som jag avslutade till 08-06-30 och vilket jag fick bekräftat. Så nu har jag haft dubbla bilförsäkringar á 1000kr/st/månad mot min vetskap, vilka punkter är det man ska anmälla dom för när de gjort så tyst bakom ryggen på en?
Har råkat ut för liknande sak med Atava, tecknade en ny bilförsäkring åt min mor hos Atava trots att hon hade två månader kvar hos ett annat försäkringbolag. Betalade in hela årspremien till de på en gång, när morsan upptäckte felet annulerade vi Atavaförsäkringen. Det hände för drygt tre veckor sen, efter otaliga samtal har vi fortfarande inte fått tillbaka pengarna från Atava, ska bli spännande och se om man kan lösa det utan att behöva dra in nån annan i sörjan.
January 13, 2003
bha* wrote: Har råkat ut för liknande sak med Atava, tecknade en ny bilförsäkring åt min mor hos Atava trots att hon hade två månader kvar hos ett annat försäkringbolag. Betalade in hela årspremien till de på en gång, när morsan upptäckte felet annulerade vi Atavaförsäkringen. Det hände för drygt tre veckor sen, efter otaliga samtal har vi fortfarande inte fått tillbaka pengarna från Atava, ska bli spännande och se om man kan lösa det utan att behöva dra in nån annan i sörjan.
Jag har haft så mycket skit med dom att jag inte orkar hålla i det själv längre, tog nästan 2 månader att bara få deras skitsida att avsluta försäkringen från första början, och nu har de själva förnyat den igen. Jag har mailat deras marknadschef och hör jag inget från dom innan nästa vecka överlämnas det vidare.
(Ikväll) Skruvat altangolv och monterat ett fönster.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 7, 2005
Ställt i ordning fotbollsplanen för match i morgon och sedan skruvat golvtrall.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Rakat bort Mustaschen.
🙁
Fasen så konstigt det känns, för att inte tala om hur olik sej man blir.
Nåväl, hög tid att åka iväg till fjällan för lite trevlig samkväm.
1 Guest(s)