October 24, 2002
Vakna 7:20 > dush > liter mjölk > buss 7:40 > skola 8:15 > få reda på att läraren är sjuk 8:30 > få reda på att vi har samma lärare på kommande lektion som vi hade på förra, dvs håltimme framt tills 13:00 (inkl lunch), 15minuters lektion där vi får reda på att vi ska åka gokart imorgon 13:15 (lektionen skulle egentligen vara i 1½ timme > 14:00 få reda på att vi inte behöver gå på lektionen utan att vi bara behöver lämna in några uppgifter > 14:05 bussen påväg hem > nu är jag här.
Just denna dag då massor av kompisar är sjuka, så fick umgås med varelser från zoon och dagis. Blev anklagad för att spänna mig, gå på anabola och för att lyssna på death metal.
Annars en kanon dag 🙂
Hur var din dag då Molex?
May 15, 2004
bjorne wrote: Vakna 7:20
Hur var din dag då Molex?
Vakna 6:30--->frukost sedan bussen till skolan på förmiddan har jag haft media och sedan var det skitmat i skolan så jag körde lite d2 på lunchrasten i 1 timme sedan hadde jag persondatorer (sitter där nu) slutar 1515
May 12, 2001
r700 wrote: gick upp dusha/käkade, åkte till vägverket med buss. Körde upp och klarade det. Åkte hem och sitter nu o skakar framför datorn 😮
Grattis till lappen!
Jag har varit hemma från jobbet idag, taskig i magen imorse. Vågade inte sätta mig i bilen till jobbet... 🙁
Nu ska jag iväg och spela lite frisbeegolf. C YA!
December 15, 2002
vaknade vid 7.15, åt min gröt och banan. kl 7.40 skulle jag åka iväg till skolan, men precis innan kollade jag schemat och såg att jag inte började förrän 9 så jag satte mig vid datorn en timme ungefär. Va i skolan fram tills 3 sen åkte jag hem. Åt lite när jag kom hem och sen satte jag mig här.
ska spela match ikväll 🙂
1 Guest(s)