July 11, 2002
Beex wrote: [quote=Smirnoff]men va fan lägg av med sånna trådar..
De kommer ju inget vart...
Kan du inte bara sätta dig ner och agera diktator och bestämma precis vilka trådar som får skapas?
Eller så kan vi lägga ner dethär forumet helt och hållet!
Inte får man glädjas! Nehe!
brukar du fråga folk vilka strumpor de föredrar?
alla har ju sin stil/smak.
April 10, 2001
Elysion wrote: Ja jag jobbar på max :p
Måste bara ställa ett par frågor som har retat mig länge.
Max, varför i hellvete har dom sånt jävla idiotiskt system??
Man skall ställa sig först vid nån finnig tonåring o tala om vad man skall ha.. sen skall man ställa sig i nästa kö för att komma till kassan... Vid kassan skall man tala om för nästa person vad man beställt. Denna person ser alltid ut som ett frågetecken.. anyway.. min beställning av burgare tillagades.. men rätt var det va så kom nån i bil o beställde i drivein-luckan.. o av nån anledning så går dom före.. han får min beställda burgare och när jag efter en stund undrar vart fan min mat är så bränner dom på en ny.... altså maten tar en jävla tid att få med mycket krångel..
nästa problem är tillagningen.. vad är tanken? normalt så grillar man burgaren.. o steker på brödet för att göra det lite hårdare, varpå man sen lägger på ingridienserna.. men på max så är köttet gott,, fint grillat,, inget att klaga på där.. men brödet,, kokar ni det? fan skiten går alltid sönder i handen på en.. brödet är blött som en 2 dagar gammal färsigmacka...
näeee fattar fanken inte varför folk säger att Max e goast?
April 8, 2001
Måste bara ställa ett par frågor som har retat mig länge.
Max, varför i hellvete har dom sånt j**la idiotiskt system??
Man skall ställa sig först vid nån finnig tonåring o tala om vad man skall ha.. sen skall man ställa sig i nästa kö för att komma till kassan... Vid kassan skall man tala om för nästa person vad man beställt. Denna person ser alltid ut som ett frågetecken.. anyway.. min beställning av burgare tillagades.. men rätt var det va så kom nån i bil o beställde i drivein-luckan.. o av nån anledning så går dom före.. han får min beställda burgare och när jag efter en stund undrar vart fan min mat är så bränner dom på en ny.... altså maten tar en j**la tid att få med mycket krångel..
nästa problem är tillagningen.. vad är tanken? normalt så grillar man burgaren.. o steker på brödet för att göra det lite hårdare, varpå man sen lägger på ingridienserna.. men på max så är köttet gott,, fint grillat,, inget att klaga på där.. men brödet,, kokar ni det? fan skiten går alltid sönder i handen på en.. brödet är blött som en 2 dagar gammal färsigmacka...
näeee fattar fanken inte varför folk säger att Max e goast?
Enkelt.
Du hade otur det med driven eller så var det orutinerad personal.
Jag saknar intercom mellan grill och kassa ibland, nu är det ingen kommunikation mellan grill och kassa.
Vi grillar på beställning, sätter igång med att göra hamburgaren först när vi vet att nån ska ha en sådan burgare.
Koka bröd är det minsta vi gör, vi rostar det 🙂
January 28, 2003
Elysion wrote: Måste bara ställa ett par frågor som har retat mig länge.
Max, varför i hellvete har dom sånt j**la idiotiskt system??
Man skall ställa sig först vid nån finnig tonåring o tala om vad man skall ha.. sen skall man ställa sig i nästa kö för att komma till kassan... Vid kassan skall man tala om för nästa person vad man beställt. Denna person ser alltid ut som ett frågetecken.. anyway.. min beställning av burgare tillagades.. men rätt var det va så kom nån i bil o beställde i drivein-luckan.. o av nån anledning så går dom före.. han får min beställda burgare och när jag efter en stund undrar vart fan min mat är så bränner dom på en ny.... altså maten tar en j**la tid att få med mycket krångel..
näeee fattar fanken inte varför folk säger att Max e goast?Enkelt.
Du hade otur det med driven eller så var det orutinerad personal.
Jag saknar intercom mellan grill och kassa ibland, nu är det ingen kommunikation mellan grill och kassa.
Vi grillar på beställning, sätter igång med att göra hamburgaren först när vi vet att nån ska ha en sådan burgare.
Koka bröd är det minsta vi gör, vi rostar det 🙂
gamla bröd spricker vad man än gör med dom 😉
😀
2 Guest(s)