August 20, 2001
heimdal wrote: här kommer den ultimata dräparen med risk för hjärnskador
låt det lyssna på en blandning av, eilert pilarvs bästa, dansband, skånska rappare och wycleaf jean.. då knäcks dom på 5 minuter.. garanterat
Den blir nog bra... fast jag tycker vi tar bort Eilert... han sjunger ju i alla fall bäst av de alternativen 😉
October 28, 2002
Tänk om alla dom där iranierna blir som belgamofho!!!
*tar in kaninen från gården och gömmer verktugslådan*
Har ni hört "är du vaken lars?" från skivan "barnens bästa"?? den sången SKÄÄR i öronen!! Lite sån musik....lite antikyrkpopp (OBS!! ett försök att hitta ngt lika bra som "Lasermusik") och sedan en timme RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIx eff ÄMMMMMM....107.2 :spy:
February 21, 2003
Någon annan än jag som fått genomgå fångövning under lumpen? Där var det inga futtiga 45 minuter. Hela fångövningen varade i ett dygn, varav 8 timmar bestod av att få stå upp med huva och lyssna på en 8-sekundersslinga som gick om och om igen. Slingan som gick runt var den välkända "Arbetarbröder" och spelades högt och dessutom var tjut på ständigt skiftande frekvenser inbakat. Det var tyst ibland - DÅ DE BYTTE SIDA PÅ BANDET! Man blev banne mig lite seg i skallen av det där asså...
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: Någon annan än jag som fått genomgå fångövning under lumpen? Där var det inga futtiga 45 minuter. Hela fångövningen varade i ett dygn, varav 8 timmar bestod av att få stå upp med huva och lyssna på en 8-sekundersslinga som gick om och om igen. Slingan som gick runt var den välkända "Arbetarbröder" och spelades högt och dessutom var tjut på ständigt skiftande frekvenser inbakat. Det var tyst ibland - DÅ DE BYTTE SIDA PÅ BANDET! Man blev banne mig lite seg i skallen av det där asså...
Fräckt.. det vill jag göra. det är sånt som skiljer män från möss 🙂
February 21, 2003
Öwall wrote: [quote=Ogrebeast]Någon annan än jag som fått genomgå fångövning under lumpen? Där var det inga futtiga 45 minuter. Hela fångövningen varade i ett dygn, varav 8 timmar bestod av att få stå upp med huva och lyssna på en 8-sekundersslinga som gick om och om igen. Slingan som gick runt var den välkända "Arbetarbröder" och spelades högt och dessutom var tjut på ständigt skiftande frekvenser inbakat. Det var tyst ibland - DÅ DE BYTTE SIDA PÅ BANDET! Man blev banne mig lite seg i skallen av det där asså...
Fräckt.. det vill jag göra. det är sånt som skiljer män från möss 🙂
Hehe, det är vad de kallar för sällskapsträff på militärhögskolan
February 22, 2003
Marcan- wrote: [quote=BelGarath]Belgahmothro är det jag eller? jag känner mig lite utpekad 🙄
Och föresten så lyssnar jag inte så mycket på heavy metal utan Black death och thrash metal
Same shit different names 😀
hörrö din fåntratt! det är en jäääääkla skillnad på olika metal-stilar
Och du Hauk du är elak :bgrin:
November 26, 2002
BelGarath wrote: [quote=Marcan-][quote=BelGarath]Belgahmothro är det jag eller? jag känner mig lite utpekad 🙄
Och föresten så lyssnar jag inte så mycket på heavy metal utan Black death och thrash metal
Same shit different names 😀
hörrö din fåntratt! det är en jäääääkla skillnad på olika metal-stilar
Och du Hauk du är elak :bgrin:
Du kan inte påstå att det är stor skillnad på trash metal och heavy metal...
February 22, 2003
detta stod i aftonbladet för ett par år sedan....
Heavy Metal: Tyngre hårdrock genom mollskalor och halvtonsförskjutningar. Ex: Black Sabbath, Judas Priest , Iron Maiden
Black Metal: Brutal och nedstämd heavy metal
hylllar satan. Ex: Venom, Burzum , Dark Moor
Death Metal : Ännu brutalare än black metal. Förhärligar döden. Ex:Balthory, Death , Entombed
Thrash Metal: Heavy Metal med rötter i 70-talspunken. Ex: Tidiga Metallica och Anthrax, The Haunted
sen finns det en uppsjö av metal-stilar som jag inte orkar skriva om men kan räkna upp
Prog Metal
Speed Metal
Power Metal
Goth Metal
o massa annat
3 Guest(s)