June 28, 2001
snabba ben är mkt viktigt i dagens sammhälle,
jag har oxå testat att cykla en gång efter några öl när jag var liten, GOD DAMN vad svårt det är.
jag vill oxå testa och köra bil nångång när jag är berusad, för jag tror fan att dom överdriver lite i skrämselreklamen, visst fan är reaktionerna mkt sämre efter några öl men ibland känner man sig som stålmannen.
får bli några kalla bärs i baksätet och sen in på en gocart bana, där gör det inte så mkt om man krockar =)
June 23, 2002
Gueno wrote: [quote=Mind]jag har oxå testat att cykla en gång efter några öl när jag var liten, GOD DAMN vad svårt det är.
Det är ju skitskoj.
Har ni testat att köra bil när ni är fulla?
Det har jag... på datorn. 😛
Körde CMR2.. Vilka tider man satte.. eller inte. 🙄
Nej, men jag har skrivit på diverse forum och irc, ibland går det bra ibland inte..
June 17, 2002
Mind wrote: snabba ben är mkt viktigt i dagens sammhälle,
jag har oxå testat att cykla en gång efter några öl när jag var liten, GOD DAMN vad svårt det är.jag vill oxå testa och köra bil nångång när jag är berusad, för jag tror fan att dom överdriver lite i skrämselreklamen, visst fan är reaktionerna mkt sämre efter några öl men ibland känner man sig som stålmannen.
får bli några kalla bärs i baksätet och sen in på en gocart bana, där gör det inte så mkt om man krockar =)
Såg du inte när Aschberg körde dyngrak...=) Var på insider TV3... för nån månad sen eller nåt..=)
August 27, 2003
Hehe, jag och några polare gömde oss i badhuset efter stängningstid så vi kunde bada hur länge som helst. Det gick bra hela natten ända tills vi ville ut. Låst överallt så vi fick gömma oss någonstans till vakten kom och låste upp. 5 f**king timmar väntade vi tills han kom. Trodde vi kunnde springa ifrån han, vi var trots allt unga och friska. Han låste upp ytterdörren och han gick íväg. Vi gick ut från vårt "gömställe" och tog sats mot ytterdörren. *kuta*kuta*bammmm* dörren var låst han hade låst den med nyckel. Jaha då stog vi där kunde inte komma ut å skällandes på varann. Vakten hörde givetvis oss, en flinskallig 200 kilos bjässe, så det var ingen tanke på att "forcera" honom. Så det fick bli att åka hem och skämmas för mamma
fick lite olaga intrång tjosan å grejer men som sagt, det var ett tag sen.
Har fått ett tiotal fortköärningslappar från dom jeffla fartkamerorna också
April 4, 2003
June 23, 2002
HuGGe wrote: Hehe, jag och några polare gömde oss i badhuset efter stängningstid så vi kunde bada hur länge som helst. Det gick bra hela natten ända tills vi ville ut. Låst överallt så vi fick gömma oss någonstans till vakten kom och låste upp. 5 f**king timmar väntade vi tills han kom. Trodde vi kunnde springa ifrån han, vi var trots allt unga och friska. Han låste upp ytterdörren och han gick íväg. Vi gick ut från vårt "gömställe" och tog sats mot ytterdörren. *kuta*kuta*bammmm* dörren var låst han hade låst den med nyckel. Jaha då stog vi där kunde inte komma ut å skällandes på varann. Vakten hörde givetvis oss, en flinskallig 200 kilos bjässe, så det var ingen tanke på att "forcera" honom. Så det fick bli att åka hem och skämmas för mamma
fick lite olaga intrång tjosan å grejer men som sagt, det var ett tag sen.
Har fått ett tiotal fortköärningslappar från dom jeffla fartkamerorna också
Haha det var nog det dummaste jag hört, vad tänkte ni med igentligt? ..alltså när ni gömde er för att vara instängda. 😛
August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=Mind]jag har oxå testat att cykla en gång efter några öl när jag var liten, GOD DAMN vad svårt det är.
Det är ju skitskoj.
Har ni testat att köra bil när ni är fulla?
Det har jag... på datorn. 😛
Körde CMR2.. Vilka tider man satte.. eller inte. 🙄
Fyllequake 😉
May 23, 2003
July 9, 2003
D3mpa wrote: jag har åkt dit för cykelstöld, snatteri, misshandel och skjutsning på cykel med passagerare (det var onödigt med skjutsen)
Såg att du har åkt dit för skjutsning på cykel med passagerare.... undrar bara hur man åker dit för skjutsning på cykel utan passagerare??
2 Guest(s)