June 17, 2001
Alla skriver så mycket fakta om sina datorer här och dom flesta sitter på rätt nice saker.
Och nu när NH har en egen logga till mobilen så är min fråga till er. Vad har ni för mobil telefon ?? och lite negativt och positiva komentarer tack
Själv har jag en Nokia 6210
Mjukvaruversion 05.02
(Tryck *#0000#) :wow:
Positvt: Att pressa in 200 sms e helt ok och att ha ca 200 namn och nummer i minnet men ändå så har jag ca 70% kvar i telefonboks minnet....NICE vissa små detaljer e helt ok med
Negativt: Vissa gånger så är den xtremt seg i menun och det är nog det ända
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 14, 2001
Jag har en nokia 8210...köp inte en dom suger stenhårt...har lämnat in den 3 gånger pga displayen! ochnu när garantin har gått ut så är den fortfarande helt j**la keso, bland annat så slår den av sig själv iblan... nått bra om den? hmm... *Tänka* joo...den e relativt liten.
[ Detta Inlägg ändrades av: nOOki den 2001-09-16 14:43 ]
April 1, 2001
Har ju funnits ett antal trådar innan om "vad har ni för mobil" typ... Men men, jag har iaf en mobil som man kan ringa och svara med. Den är inte överdrivet stor. Ingen antenn ivägen. Hållbar... Så därför behöver jag inte köpa en ny Det är bättre att lägga pengarna på datorn 😀
September 15, 2001
June 3, 2001
Nokia 7110
.
+
Har mer än man behöver i funktionsväg.
Stor tydlig display.
Lagom stor, mindre förlägger man bara och får leta som en dåre efter. (hade en Ericsson t28s, fick ringa efter den för jämnan)
Sjysst standby o taltid.
GRYM vibrator! När den ringer så känns det som en planslip i fickan, går med andra ord inte att missa! 😀 😀
-
Utanpåliggande antenn.
Bökigt meny system för att vara en Nokia (det är rollern som ställer till det)
Skit-trevlig telefon.Har nog haft 5-6 olika på en 1 månads period nu.
Denna tellefonen är som gjuten för mig! 😛
1 Guest(s)