August 22, 2005
Zony CMD-J5, den knäcker... min senaste ringsignal :
"ive just realized a thing, im claustrophobic, HELP HELP IM STUCK IM STUCK, HELP HELP, OH GOD IM STUCK, HELPPPPP MEEEEEEEE, IM CHOKING GET ME OUTTA HERE HELLP AAAAAAARRRRGGGGHHHHHH"
fan va folk blir förvånade o titatr sig omkring när det ringer o man e på stan....
June 17, 2001
Sony CMD-J5
Jaha du menar den alla bråkar om att få köpa på SIBA (jobbar på Kundtjänst)
Den ligger på 990:- och vad får man då?
Jo en mobil som inte klara att vibba samtidigt som det ringer (Enligt kund)
Och det går ju inte att ändra i profilerna
Hmm...Stabilt NOT
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 16, 2001
men att ha ett sånt ljud inspelat skulle faktiskt vara ganska tufft. man kanske skulle skaffa en sån, den var ju inte så dyr. iofs. varför ska jag byta? min har inte varit något fel på sedan jag köpte den.
jag har tappat den i golvet ack så många gånger, men ändock fungerar den utmärkt.
June 17, 2001
Men om vi nu ska vara petiga som f*n så är det en viss skillnad telefonerna emellan
Sony CMD-J5
Vikt: 85 gram
Standardbatteri: 650 mAh Li-Ion
Standbytid: Upp till 150 timmar
Samtalstid: Upp till 6 timmar
WAP1.1
Världstid
Handsfree-högtalare
Kalkylator med valutakonvertering
Stor bakgrundsbelyst LCD-display
Kalender med alarmljud
Nokia 6210
Standardbatteri: 900mAh NiMH
Standbytid: Upp till 260 timmar
Samtalstid: Upp till 4,5 timmar
Inbyggd WAP-läsare
Höghastighetsdata
Avancerad kalenderfunktion och IR-port
Röststyrd uppringning
Vikt 114g
KÄLLA: http://www.siba.se
Det är ju lite skillnad på standby OSV.
Sen så finns det mycket annat om både Nokian o Sonyn som inte är med i texten tyvär
Om du tycker att 29gram är mycket skillnad i din ficka så...... ja fatta själv.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Vi lägger ner vilken som är bäst, min fråga var vilka telefoner ni där ute ligger inne med och inte vilken som är bäst.
Over and Gay // -WIGGER-
/FD. Crew ffs
September 12, 2001
Hihi..ser att ni börjar babbla om vikten på nallen..Har haft en nokia 9000i.Tung som bara den men vilken klippa den har varit..enda nackdelen med den är att man fick ladda batt varje dag...thsss..sicken stenålder! har nu en Nokia 9210..suverän leksak..fjärrstyr datorn hemma med den om jag vill o känner mig på det humöret...
August 13, 2001
June 17, 2001
On 2001-09-16 21:47, =JoNaZ= wrote:
antar att detta e en skrytar trådjag har en 6210 (inte mycket att skryta med )
Ehhhmmmmm
Vad tycker du e fel på den då?
Jag har nog aldrig haft bättre
Ok, rabblar upp alla mina gammla nallar nu då
Nokia 1611, 2110, 5110, 6110, 6150, 7110, 6210, 8210
Ericson 888, T28
Bosch 607 (eller vad den nu heter)
Och nog fan så kommer 6210 på första plats men 7110 kommer inte långt efter... antennen som stör mig annars mega nice nalle
(7110:an glider mitt ex runt med nu...Grrr..)
/FD. Crew ffs
March 1, 2001
Jag har en Nokia 3310 med blåsprayat skal, samma färg som min målade datorlåda ska tilläggas...Dom matchar varann superbra!
Nallen är bra..lite stor och tung dock.
Skulle nog köpt en eller 6210 eller 8210 om jag hade köpt idag. Eller en 8850, dom är läckra...men dyra..=(
Nokia rules!!
Visse
June 17, 2001
On 2001-09-17 21:37, Vajsman wrote:
Jag har en Nokia 3310 med blåsprayat skal, samma färg som min målade datorlåda ska tilläggas...Dom matchar varann superbra!Nallen är bra..lite stor och tung dock.
Skulle nog köpt en eller 6210 eller 8210 om jag hade köpt idag. Eller en 8850, dom är läckra...men dyra..=(Nokia rules!!
Visse
Fan vad nice:worshipp:..... men jag vågar inte att ge mig på att bespruta min nalle med färg...
[ Detta Inlägg ändrades av: WIGGER den 2001-09-18 00:16 ]
/FD. Crew ffs
2 Guest(s)