January 28, 2003
Steel wrote: För övrigt rullar jag själv runt i en Mitsubishi Lancer -90 med ca 85hk 🙄
Bilder kommer så snart jag fått hem den från lagning av fronten efter att jag krockade. Får GTI-front på den nu så jag ska nog sänka den sen, blir mycket fetare då. 😀
Fetare behöver inte betyda särskilt mycket märker man :bgrin:
Jag har ingen bil, och lär inte kunna köpa någon förren studierna är avklarade om sammanlagt ca 8 år...
F.ö.
Callister: Det var inte mycket din farsa hade att komma med denna gång, tryter fantasin? 😉
July 27, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Steel]För övrigt rullar jag själv runt i en Mitsubishi Lancer -90 med ca 85hk 🙄
Bilder kommer så snart jag fått hem den från lagning av fronten efter att jag krockade. Får GTI-front på den nu så jag ska nog sänka den sen, blir mycket fetare då. 😀
Callister: Det var inte mycket din farsa hade att komma med denna gång, tryter fantasin? 😉
För att inte sänka mig till din nivå tänker jag inte svara på det där. " "
May 9, 2001
En icke fungerande SAAB 9000i
Har några bilder på bilstereon iallafall.
September 8, 2003
har ingen bil men mamma har en Peugeot 307sw (137 hästar) och pappa har nu en Wolkswagen touareg (V6 med 220 hästar och en 6växlad automatlåda)
fast innan har han haft en rad schysst bilar...
...
...
Audi A6
BMW X5
Rangerover -03 (nya altså)
Volvo V70 (en månad bara för han inte gillade den :P)
nu.. Touareg
June 3, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]Går riktigt rart när Turbon hostar igång...
Ja.. men hur kul är det upp dit då? 🙄
fastbullit wrote: ska skaffa en bmw 740ia chippad med nittontummare har kört den i 275 blås 😀
Tack för det..
Då vet jag hur fort farsans går. 🙂
BMW 740iAL -99 för att vara exakt.
Har all utrustning utom (?) elratt.
Förra ägaren måste vart dum i huve.
Väljer till Long men tar bort elratt.
Men har man pengar i överflöd så.
May 17, 2002
fastbullit wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=fastbullit]ska skaffa en bmw 740ia chippad med nittontummare har kört den i 275 blås 😀
är det en dröm eller ett uppnåbart mål?
ja dröm är det inte för jag känner han som äger den o han ska sälja den till mej
det trodde jag också på när jag ville köpa en bil. Sedan körde han ner den i ett dike osv... Hoppas nu inte att din bekant gör det med Bumwen.
March 21, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=fastbullit][quote=Krqagyzzz][quote=fastbullit]ska skaffa en bmw 740ia chippad med nittontummare har kört den i 275 blås 😀
är det en dröm eller ett uppnåbart mål?
ja dröm är det inte för jag känner han som äger den o han ska sälja den till mej
det trodde jag också på när jag ville köpa en bil. Sedan körde han ner den i ett dike osv... Hoppas nu inte att din bekant gör det med Bumwen.
En volvo 240 eller ? :bgrin:
September 28, 2003
Gueno wrote: [quote=fastbullit]ska skaffa en bmw 740ia chippad med nittontummare har kört den i 275 blås 😀
Tack för det..
Då vet jag hur fort farsans går. 🙂
BMW 740iAL -99 för att vara exakt.
Har all utrustning utom (?) elratt.
Förra ägaren måste vart dum i huve.
Väljer till Long men tar bort elratt.
Men har man pengar i överflöd så.
det var så lite så
1 Guest(s)