November 26, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skinner]Inte tända eld på ett bord i en kemisal igen :bgrin:
Varför inte? De är ju sånna där små gyllende ögonlick som sätter guldkant på tillvaron.. Testa sätta eld på ett barbord om du vill ha förgylla lite extra.. :bgrin:
av alla fräcka kemikalier som finns i en kemisal så är det enda jag någonsin har lyckats spilla på mig själv under en kemilektion något så bisarrt som urinämne. in svavelsyra eller något annat fräckt, utan urinämne =(
på ämnet, om man sätter betyg på olika delar av livet såsom i skolan så är jag nöjd sålänge jag klarar mig utan IG någonstans.
så ett ok jobb, nån slags familj och iallafall några kompisar kvar blir bra
September 30, 2004
January 2, 2004
Försöka överleva sin 50-årsdag kanske? =)
Nä.. Men det gamla vanliga.
Najs jobb>Tjäna massa pengar>Köpa företaget man jobbar för>Sparka dåvarande chefen>Tjäna mera pengar>Avsluta företaget>Resa jorden runt>Hitta trevlig flicka (helst asiat ; kan eventuellt fixas under resandet) )>skapa familj och som sagt.. försöka överleva sin 50-årsdag.
February 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd]Det enda logiska målet med livet såvitt jag kan se är att dö, så jag svarar väl det.
Hmm, ja trodde de logiska målet med livet var att leva och föröka sig? Har ja fått nått om bakfoten? :-k
Förvisso. Gör alla det? Vad är det alla har gemensamt i livet? Dom kommer dö.
February 12, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=LorD_Kvadd]Det enda logiska målet med livet såvitt jag kan se är att dö, så jag svarar väl det.
Hmm, ja trodde de logiska målet med livet var att leva och föröka sig? Har ja fått nått om bakfoten? :-k
Förvisso. Gör alla det? Vad är det alla har gemensamt i livet? Dom kommer dö.
Gör verkligen alla det? :wide:
Nä men, nu pratade vi mål.. Det slutgiltiga och kanske oundvikliga "målet"/slutstationen är ju döden. Men målet i mina ögon är vad man har för mål att hinna uträtta innan de är över.
1 Guest(s)