February 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=LorD_Kvadd]Det enda logiska målet med livet såvitt jag kan se är att dö, så jag svarar väl det.
Hmm, ja trodde de logiska målet med livet var att leva och föröka sig? Har ja fått nått om bakfoten? :-k
Förvisso. Gör alla det? Vad är det alla har gemensamt i livet? Dom kommer dö.
Gör verkligen alla det? :wide:
Nä men, nu pratade vi mål.. Det slutgiltiga och kanske oundvikliga "målet"/slutstationen är ju döden. Men målet i mina ögon är vad man har för mål att hinna uträtta innan de är över.
Kan jag få höra ett exempel på en person som inte dött? Bortsett från den tjejen i USA vars celler fortfarande delar sig eller vad det nu än var... Trots att hon var död.
Hrm i så fall vet jag inte. Målet är väl att "lyckas" med livet i så fall.
Skaffa X antal datorer till och kompressorkylning på hela bunten samt ett eget litet kraftverk i källaren eller något 😀
February 12, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=LorD_Kvadd][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=LorD_Kvadd]Det enda logiska målet med livet såvitt jag kan se är att dö, så jag svarar väl det.
Hmm, ja trodde de logiska målet med livet var att leva och föröka sig? Har ja fått nått om bakfoten? :-k
Nä men, nu pratade vi mål.. Det slutgiltiga och kanske oundvikliga "målet"/slutstationen är ju döden. Men målet i mina ögon är vad man har för mål att hinna uträtta innan de är över.
Kan jag få höra ett exempel på en person som inte dött? Bortsett från den tjejen i USA vars celler fortfarande delar sig eller vad det nu än var... Trots att hon var död.
Skaffa X antal datorer till och kompressorkylning på hela bunten samt ett eget litet kraftverk i källaren eller något 😀
Bra nu börjar jag få ordning på dig. 😀 Målen kan ju variera, men så länge man har ett. 😉
Åhh, intressant om den där kvinnan, inte minns du vart du läst det? Vill se. 🙂
February 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=LorD_Kvadd][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=LorD_Kvadd]Det enda logiska målet med livet såvitt jag kan se är att dö, så jag svarar väl det.
Bra nu börjar jag få ordning på dig. 😀 Målen kan ju variera, men så länge man har ett. 😉
Åhh, intressant om den där kvinnan, inte minns du vart du läst det? Vill se. 🙂
Ah men nu kommer man till nästa stora problem, hur ska dom genomföras?
Hade ju varit ganska trevligt med ett litet tjernobyl i källaren 😉
Det såg jag på discovery för X antal år sedan :S ingen aning var det finns information om det. Saken var att hon dog, men hennes celler fortsatte att dela sig av någon anledning.
July 14, 2004
Mitt mål är att leva så gott som möjligt utan att bry mig om hur kroppen tar stryk. (Ni fattar nog vad jag menar)
med andra ord : dricka vad jag vill, äta vad jag vill, ha skoj.
Vill också resa till Grand Canyon nån dag...
Men jag säger som nån känd gubbe sagt och som min far alltid säger : "The better you live, the shorter you live."
March 11, 2003
optimuz wrote: Sätta på många snygga brudar och köra många feta bilar samt parta järnet å ha allmänt j**la kul tills man dör typ? 🙄
Fast man tröttnar faktiskt på det, efter en tid....;)
Själv hade jag velat skaffa familj och hitta ett bra och stabilt jobb.
Kanske någon gång få råd att renovera några gamla klassiker.
Komplettera min PC-samling.
December 5, 2001
Death On Wings wrote: Skaffa mig ett jobb som jag tycker är roligt och som jag känner att det ska bli roligt att gå till varje morgon.
Försöka ordna sig en livspartner, ett litet hur någon stans. Behöver inte leva i överflöd bara man har roligt och inte har så många stora problem.
Klockrent...kopierar dig där 🙂
October 22, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Death On Wings]Skaffa mig ett jobb som jag tycker är roligt och som jag känner att det ska bli roligt att gå till varje morgon.
Försöka ordna sig en livspartner, ett litet hur någon stans. Behöver inte leva i överflöd bara man har roligt och inte har så många stora problem.
Klockrent...kopierar dig där 🙂
Stämmer också in i denna kör.
January 4, 2001
Gueno wrote: [quote=obelix][quote=abishai]Two chicks at the same time.
Har haft chansen när jag spelade (Dj), men tackade nej. :bgrin:
Fa-an är ru bög eller!?
Kanske var två stycken 200 kilos klossar, då har man ju så många geggveck att välja på att man inte vet vart man ska ta vägen.
January 13, 2003
Bli klar med skolan --> få jobb som grävmaskinist --> jobba ihop cash till hyffsat 1-1½ plans hus --> köpa ny bil --> grymt hemmabiosystem --> bygga egen bil med kitcar-grund som byggs efter mitt tycke --> skaffa flicka --> flytta till större hus --> bli gammal och skaffa ungar --> leva på dehman´s pengar --> dö lycklig
Datorparken och tjejerna under resans gång behöver väl inte nämnas? 🙂
2 Guest(s)