January 28, 2003
Ogrebeast wrote: Comviq kontant. Grymt bra med bonus eftersom jag blir uppringd så ofta. 😀
Rutger, det heter:
För jag är så jävla snål och bara ringer en signal, så då måste folk ringa upp mig 😉
dessutom kan vi ju diskutera hur mycket bonusen är värd i förhållande till den värdelösa täckningen så fort man komme rutanför större städer...
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Ogrebeast]Comviq kontant. Grymt bra med bonus eftersom jag blir uppringd så ofta. 😀
Rutger, det heter:
För jag är så j**la snål och bara ringer en signal, så då måste folk ringa upp mig 😉
Haha, säkert! 😛
MrWeizel wrote: dessutom kan vi ju diskutera hur mycket bonusen är värd i förhållande till den värdelösa täckningen så fort man komme rutanför större städer...
"Utanför"...finns det mer än Göteborg? :-s
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: "Utanför"...finns det mer än Göteborg? :-s
med tanke på din sign så borde det rimligtvis finnas det
Hub wrote: Jojuste...
Enda anledningen att ha Vodafone är att dom har förbannat många och bra tjänster som övriga operatörer/aktörer har.
med tanke på hur du skrivit det ser jag ingen särskild anledning att ha Vodafone 😉
Ogrebeast wrote: [quote=rru55318]Vodafone! Bra teckning till rätt bra priser 😀
Är det blyerts, kritor eller tusch de använder?
HAHAHA :D/
August 22, 2001
Steel wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=Steel] Det heter mobiloperatör, mobil operatör är ju i princip en helt annan sak, en operatör som är mobil, precis som du skrev Zyrus. 🙂
Tack, äntligen fick vi svar på det, vi som inget förstår! 8)
Mobbing, personangrepp, i alla fall på sätt å vis. [-X :bgrin:
Skiroy, nu får du allt ge henne en varning, hon har gått över gränsen. [Image Can Not Be Found] 🙄 :hehe:
Det var det mest överreagerande jag hört! Stålmannen, nu får du förklara utförligt hur du får det inlägget till personangrepp & mobbning?
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel][quote=Vaniljflickan][quote=Steel] Det heter mobiloperatör, mobil operatör är ju i princip en helt annan sak, en operatör som är mobil, precis som du skrev Zyrus. 🙂
Skiroy, nu får du allt ge henne en varning, hon har gått över gränsen. [Image Can Not Be Found] 🙄 :hehe:
Det var det mest överreagerande jag hört! Stålmannen, nu får du förklara utförligt hur du får det inlägget till personangrepp & mobbning?
Ditt svar kan tolkas ironiskt, som ett hån mot mig ungefär som om att det var helt onödigt för mig att svara som jag gjorde.
Du kan ha tagit åt dig av mitt svar som om att jag påstod att du inte kunde något, vilket jag inte gjorde, men om du tog det på det viset så svarade du som du gjorde i mening som att jag inte ska tro jag är något bara för att jag visste det jag skrev för det var inget man ska påstå är något att veta. Därför när jag svarade som jag gjorde och du sedan svarar tillbaka som du gjorde så kan det av en psykiskt lite svag person, vilket jag inte är, tolkas som en form av hån, speciellt med smileyn till som du använde.
Men för att förklara lite här, eftersom varken du är dum eller jag en psykiskt svag person som tar åt mig av en sån kommentar som din så är det hela egentligen överspelat. Typ 😕 😀
Bah, va luddigt detta blev. :-k
August 22, 2001
Steel wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=Steel][quote=Vaniljflickan][quote=Steel] Det heter mobiloperatör, mobil operatör är ju i princip en helt annan sak, en operatör som är mobil, precis som du skrev Zyrus. 🙂
Ditt svar kan tolkas ironiskt, som ett hån mot mig ungefär som om att det var helt onödigt för mig att svara som jag gjorde.
Du kan ha tagit åt dig av mitt svar som om att jag påstod att du inte kunde något, vilket jag inte gjorde, men om du tog det på det viset så svarade du som du gjorde i mening som att jag inte ska tro jag är något bara för att jag visste det jag skrev för det var inget man ska påstå är något att veta. Därför när jag svarade som jag gjorde och du sedan svarar tillbaka som du gjorde så kan det av en psykiskt lite svag person, vilket jag inte är, tolkas som en form av hån, speciellt med smileyn till som du använde.
Men för att förklara lite här, eftersom varken du är dum eller jag en psykiskt svag person som tar åt mig av en sån kommentar som din så är det hela egentligen överspelat. Typ 😕 😀
Bah, va luddigt detta blev. :-k
Ja, något luddigt. Det var med ironi jag svarade, eftersom jag trodde att ditt påstående också var ironiskt.
Att som andra person gå in i en diskussion om ett rättstavningsfel (mobil operatör eller mobiloperatör, för de som inte följt tråden från början) ter sig för mig en aning överambitiöst.. så självklart trodde jag att du skämtade genom att sluta dig till killpakten som i detta fall var du och Zyrus.
Så bra tror jag att jag känner de flesta här (även dig, Steel) att jag vet att du inte använder dig av högmod. Så ta det för vad det är, skämt.
Det uppstår ganska lätt tolkningsfel har jag märkt. Jag utgår oftast ifrån att folk skämtar det tjänar jag på. För även om det inte var skämt, så har jag inte blivit personligt påverkad....
Peace! 8)
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel][quote=Vaniljflickan][quote=Steel][quote=Vaniljflickan][quote=Steel] *Text*
*Text*
*Massa luddig text*
*Massa mindre luddig text*
Hehe, lilla Vanilla.
Titta nu tillbaka på på inläggen, lägg framför allt märke till t.ex. :bgrin: och :hehe: .
Jag var ju på intet sätt seriös i mitt inlägg när jag påstod att du hade gått över gränsen och skulle ha en varning. 😀
Självklart så har jag tagit hela den här saken som ett skämt, inklusive mitt långa luddiga utlägg. 🙄
Men du har rätt i att det då å då blir misstolkningar i detta forumet, men som jag ser det så sker det väl oftast då det är någon icke stammis som är inblandad, eller har jag fel?
Vilket man kan förstå då de av naturliga skäl inte har samma koll som vi stammisar har på varann.
Jag tar sällan eller aldrig åt mig av något som skrivs i ett forum på internet och man kan skämta ganska hårt med mig men då får man tåla att det skämtas hårt tillbaka. 🙂
Du är en av dem som jag, inbillar mig i alla fall, anser att jag kan skämta ganska mycket med, eller har jag fel? :D/
August 22, 2001
Steel wrote:
Du är en av dem som jag, inbillar mig i alla fall, anser att jag kan skämta ganska mycket med, eller har jag fel? :D/
Nää, jag är en väldigt känslig liten flicka som ganska lätt blir sårad. Tycker alla borde tänka på det lite mer. Många använder väldigt grova ord och ibland postas det bilder med tjejer som varken har mammelucker eller raggsockor på sig. [Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)