November 16, 2002
Jag har oxå ett sådant här fast med dem ljublåa snabbknapparna o handleds skyddet
[Image Can Not Be Found]
fast jag e ju extra grym också för jag har ju moddat mitt väldigt lite
November 13, 2003
Ogrebeast wrote: Logitech Cordless Desktop Optical
[Image Can Not Be Found]
Skål på dig tangentbordsbroder! :worshipp:
February 21, 2003
DiDi wrote: [quote=Twinsen][quote=DiDi][quote=Twinsen]Standard. (Ställ er i kö för att ta på mig)
Har du någon fetish att folk ska ta på dig eller? 😉
Jovisst, men det är sällan någon ställer upp.
Kom ner till skåne så kan jag peta lite på dig... 😉
Nog för att jag är desperat, men så desperat är jag nog inte. Eller.. jo. Kommer nästa vecka!
October 7, 2002
Verkar som om jag vinner kategorin "äldst tangentbord"... (lyckades inte klämma in hela i scannern, äger ingen digitalkamera...)
[Image Can Not Be Found]
Levererades ursprungligen tillsammans med vår familjs numera slaktade 386SX -93 ungefär. Med tjock DIN-kontakt och adapter...
April 4, 2003
TERdON wrote: Verkar som om jag vinner kategorin "äldst tangentbord"... (lyckades inte klämma in hela i scannern, äger ingen digitalkamera...)
Levererades ursprungligen tillsammans med vår familjs numera slaktade 386SX -93 ungefär. Med tjock DIN-kontakt och adapter...
vilket datum är det tillverkat ? 😀 mitt är 09/22/93
October 7, 2002
the_proffs wrote: [quote=TERdON]Verkar som om jag vinner kategorin "äldst tangentbord"... (lyckades inte klämma in hela i scannern, äger ingen digitalkamera...)
Hittar inget tillverkningsdatum för hela tangentbordet men plastunderdelen verkar vara gjord -90 och överdelen -91. Verkar kort sagt som om prylarna legat på lager ett bra tag innan vi fick dem...
April 4, 2003
TERdON wrote: [quote=the_proffs][quote=TERdON]Verkar som om jag vinner kategorin "äldst tangentbord"... (lyckades inte klämma in hela i scannern, äger ingen digitalkamera...)
Hittar inget tillverkningsdatum för hela tangentbordet men plastunderdelen verkar vara gjord -90 och överdelen -91. Verkar kort sagt som om prylarna legat på lager ett bra tag innan vi fick dem...
fan att man inte har kvar 286:an 😀
April 14, 2002
BearznaiL wrote: [quote=Marcan-][Image Can Not Be Found]
Nån mer än jag som hatar de tangentbord som inte har "Insert"-knappen på rätt ställe? Precis som det tgbt som kottetrance har.
Vart ska den annars sitta?
Asså på hans tgb så sitterdet en stor delete-knapp och insert knappen har tagits bort. Inte som på det tgb:t på bilden här ovan.
5 Guest(s)