August 10, 2009
Vad har ni fyndat på mellandagsrean?
Rubriken sa allt. Hittade ni några grymma fynd?
Vilka butiker gör ni de bästa fynden eller fyndar ni hemifrån?
Jag har beställt en tv, den var slut men fick den för samma pris även om jag beställde. Någon som har erfarenhet av att spela youtube direkt i tvn?
Gott nytt!
December 27, 2003
inte vad jag skulle kalla "fynd", men jag köpte ändå
[Image Can Not Be Found]
Giganten hävade att den var prissänkt, med med alla nyheter om "fejakde reor" vet man aldrig. precis under tuenlappen gick den på iaf
tydligen ska den vara så pass tyst att en bebis kan sova på den.... det är vad bilden visar. ska testa med kusinen
October 22, 2002
Cirap wrote:
tydligen ska den vara så pass tyst att en bebis kan sova på den.... det är vad bilden visar. ska testa med kusinen
Fast när man kör den på det läget så får man vara glad om den suger upp damm och små gruskorn.
Vi gjorde ett test på dörrmattan hos en kompis. På "silencemode"så sög den upp lite grus. På full effekt så var det som att man stog med munstycket i en grushög.
August 10, 2009
Blev en Samsung UE-46B7070 som jag beställde. Hört mycket gott om den sen vill frugan ha alla Internet@TV-funktioner på den. Youtube och grejer. [Image Can Not Be Found]
Finns mer info om den på http://led-tv.se fast alla vet nog vad det är.
Inte fått den ännu men kan väl knappast vara ensam om att tycka det är fett med mediacenter coh youtube i tvn.
Fick den för bra pris nu när det kommer massa nya under CES 2010.
Sen blev det [Image Can Not Be Found]
Left 4 Dead 2 dvs.
August 10, 2009
Haha. Storlek 5 😉
Någon som testat internet@tv eller? väntar fortfarande på min tv 🙂 vill kolla youtube och grejer
July 14, 2005
Nej har inte testat internet@tv men det låter som ett bra sätt att integrera Internet/YouTube med TV'n 😉
Här är ett sent tillägg till REA-listan:
Hittade en Tuxer Scott jacka till halva priset, måste varit en utgående modell då jag inte såg den på Tuxer's hemsida.
1 Guest(s)