December 28, 2004
Tog studenten ifrån Gymnasiet, tre dagar senare åkte jag till USA, New York, Washington, Savannah, Tampa, Los Angeles på 3½ vecka.
Å nu sitter man här och har det döö tråkigt, men vad ska man förvänta sig egentligen, det är ju i Sverige man är ...
Snart ska man in i lumpen 🙂
May 10, 2002
Ska se om jag kommer ihåg..
Jag fick den där roliga klockan jag var allergisk mot och började med att gå på penicillin första veckorna.
Sen så fortsatte jag med att inte göra nånting i Juni. Spenderade upp alla pengarna jag hade.
En lång period där jag inte gjorde nånting efter det...Sen så behövde jag mer pengar och sålde pianot. Pianot gick sönder under frakten och det ser inte bättre ut än att jag inte kommer få några pengar på försäkringen.. Så då har jag istället skyldig folk pengar än att jag kan överleva tills studiebidraget kommer in.
Nu i Augusti for jag till grannbyn och bytte gitarr med en snubbe.
Idag fick jag rör till saxofonen och det var lättare sagt än gjort att spela på den du! Jag får iaf ljud i den och det är väl det som räknas.
Så om man ska sammanfatta sommarn med ett ord:
INGET
Jag har inte ens orkat jobba, bara slösat pengar.
April 1, 2003
hm...första veckorna har jag bara slappat, itne gjort ett skit, inte ens festat, bara varit med tjejen, legat o solat, chattat,
senaste veckorna har ajg pluggat el till en elomtenta, fixat lite med föreningen jag är aktiv i på chalmers...planerat nollningen...
var i tyskland i helgen, köpte massa öl, mkt trevligt..så nu e pengarna slut, så resten av sommaren så ska jag bara plugga o slappa..
1 Guest(s)