September 28, 2005
ilg@dd wrote: Har en Sansa 512MB som jag fick ifjol i 40-årspresent av lillebror..
*Edit*
Den heter tydligen SanDisk Sansa..
En sån här är det:
[Image Can Not Be Found]
Jag gillar tillverkare som gör sina uppgraderingsbara med minneskort, Apple, IRiver och alla andra "stora" är så jv fula när man måste köpa nya hela tiden för att få mer minne.
July 14, 2003
Dry_Ice wrote: damn... bara 2 av 29 som har en apple baserad 😐 Trodde det var flera !
Jag hade gärna använt min iPod om det inte vore för att batteriet slutade fungera efter typ 6 månaders användning, det min vän, det är kvalité det a la Apple!
Jag blev övertygad om att köpa den och inte nån annan, men det var ett STORT misstag, aldrig mer Apple igen! :bok:
October 16, 2003
Min första mp3spelare var nog min nokia 5510 stor som satan men gillade tangentbordet :blink:
http://www.nokia.se/phones/5510/
Den jag har nu är en Creative Nomad jukebox 3, stor också, men det var den ända hdisk baserade spelaren när jag köpte den... 20gb men man kan byta till viken 2.5" hdisk som helst vilket är fint 🙂
QllQ wrote: [quote=ilg@dd]Har en Sansa 512MB som jag fick ifjol i 40-årspresent av lillebror..
*Edit*
En sån här är det:
[Image Can Not Be Found]
Jag gillar tillverkare som gör sina uppgraderingsbara med minneskort, Apple, IRiver och alla andra "stora" är så jv fula när man måste köpa nya hela tiden för att få mer minne.
Mmm skulle tydligen gå att köpa nått extra minneskort till den, men det är inte aktuellt för min del..
Har i princip bara provat så den fungerar..
Kanske använt den 5-10 minuter sen jag fick den, max..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
QllQ wrote: [quote=ilg@dd]Har en Sansa 512MB som jag fick ifjol i 40-årspresent av lillebror..
*Edit*
En sån här är det:
[Image Can Not Be Found]
Du har inte tänkt på att SanDisk gör minneskort? På så sätt tjänar dem igen det dem förlorar på att dem inte köper ny mp3spelare.
Du har inte tänkt på att ett företag måste sälja för att överleva va?
August 15, 2005
optimuz wrote: [quote=Dry_Ice]damn... bara 2 av 29 som har en apple baserad 😐 Trodde det var flera !
Jag hade gärna använt min iPod om det inte vore för att batteriet slutade fungera efter typ 6 månaders användning, det min vän, det är kvalité det a la Apple!
Jag blev övertygad om att köpa den och inte nån annan, men det var ett STORT misstag, aldrig mer Apple igen! :bok:
Du har väl garanti kvar? Min slutade fungera 1 vecka efter garantin hade gått ut.
October 23, 2004
Har haft en JOS MP 110 förr, har en MP120 nu.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
September 28, 2005
macrus wrote: [quote=QllQ][quote=ilg@dd]Har en Sansa 512MB som jag fick ifjol i 40-årspresent av lillebror..
*Edit*
En sån här är det:
[Image Can Not Be Found]
Du har inte tänkt på att SanDisk gör minneskort? På så sätt tjänar dem igen det dem förlorar på att dem inte köper ny mp3spelare.
Du har inte tänkt på att ett företag måste sälja för att överleva va?
Nej, det struntar jag som konsument fullkomligt i.
Dessutom är det ingen som tvingar dig att köpa Sandisk kort till den.
January 13, 2004
Har en asono emp-z 256 MB 🙂
Länk till 128MB-versionen. Den är f.ö. helt identisk bortsett från minnet
[Image Can Not Be Found]
Kör dock med "the plug" från koss eftersom de medföljande lurarna inte var nån höjdare. Köpte den för att slippa känna den i fickan eftersom den väger 15 gram och är ungefär hälften så tjock som ett värmeljus. Riktigt nöjd är jag.
edit: Inga som helst funktioner dock. Att kunna spola hade väl inte varit så dumt när man lyssnar på timlånga mixar.
July 18, 2001
Ett stycke palm treo 600 (med programmet pocket tunes) och ett stycke koss the plug använder jag nu..
4 Guest(s)